Comencem per París: http://www.souvenirs-metro.fr/
Londres, al LTM: http://www.ltmuseumshop.co.uk/
Lisboa: http://www.carris.pt/museu/museu.html
Nova York: http://www.transitmuseumstore.com/museum/
Hora i data actual: 22 juny 2026, 15:50
Entrada Autor: metring » 27 des. 2008, 23:05
Entrada Autor: Guigui » 29 des. 2008, 16:49
Entrada Autor: metring » 17 oct. 2009, 23:38

Entrada Autor: Lluita1714 » 18 oct. 2009, 00:07
Entrada Autor: Guigui » 18 oct. 2009, 01:14
Entrada Autor: metring » 18 oct. 2009, 01:17
Entrada Autor: Guigui » 18 oct. 2009, 01:32

Entrada Autor: foronda 141 » 18 oct. 2009, 01:57
Entrada Autor: andres-1 » 18 oct. 2009, 09:50
Entrada Autor: El LLOP » 18 oct. 2009, 10:42
Doncs ara que la casa Ibertren ha tornat a obrir, estara bé que construissin un model de la sèrie 1000, o de la 400, o de la 3000 o de la 100!!!!Lluita1714 ha escrit:Els souvenirs estan molt bé quan es tracta de que tothom en compra, no només els "freaks". Però buscaria contactes entre els fabricants de material de maquetisme, per tal de vendre'ls, si se'n fabriquen, trens del Metro de Barcelona a escala.
Entrada Autor: metring » 18 oct. 2009, 11:34
Siii, ya lo recuerdo!!! Se encontraba donde ahora las taquillas cerradas y las MAE's, verdad? Allí tenían los recortables. Como ahora el lugar está ocupado, podrian ampliar el quiosco de información del vestíbulo y vender de nuevo merchandising, haciéndolo extensible a los otros centros de información.andres-1 ha escrit:Hace varios años en la Estación de Sants de Renfe y junto a una escaleras
que daban acceso al metro había una tienda que vendian recuerdos de TMB
recuerdo haber visto libros sobre los tranvias e incluso las placas y numeros de algunos, recuerdo muy bien el de la 63, pasado unos años, no la hevuelto a ver ni saber nada de ella.
La d'anys que fa que anava a les botigues de modelisme, amb l'esperança de trobar algun dia una maqueta de metro! Però per què no en poden fer, i estacions, ni que sigui les de viaductes, tipus L9??👍65El LLOP ha escrit: Doncs ara que la casa Ibertren ha tornat a obrir, estara bé que construissin un model de la sèrie 1000, o de la 400, o de la 3000 o de la 100!!!!

Entrada Autor: Lluita1714 » 18 oct. 2009, 13:31
Entrada Autor: BRILL 18 » 18 oct. 2009, 18:34
Recordo de petit moooolt petit, que demana sempre per reis "Un Metro" em referia a la serie 600, estaria be aquesta que aquesta idea es fes realitat.El LLOP ha escrit:Doncs ara que la casa Ibertren ha tornat a obrir, estara bé que construissin un model de la sèrie 1000, o de la 400, o de la 3000 o de la 100!!!!Lluita1714 ha escrit:Els souvenirs estan molt bé quan es tracta de que tothom en compra, no només els "freaks". Però buscaria contactes entre els fabricants de material de maquetisme, per tal de vendre'ls, si se'n fabriquen, trens del Metro de Barcelona a escala.

Entrada Autor: foronda 141 » 18 oct. 2009, 19:45
Entrada Autor: El LLOP » 18 oct. 2009, 19:59
em sembla, repeteixo, em sembla que de trens de l'U-bahn si que n'hi han. I sobre maquetes de trens del FCMB i FGC doncs potser es podria preguntar el que costaria fer una edició limitada de 100 trens per exemple. Segurament seria caríssim, però preguntar es gratis.metring ha escrit:La d'anys que fa que anava a les botigues de modelisme, amb l'esperança de trobar algun dia una maqueta de metro! Però per què no en poden fer, i estacions, ni que sigui les de viaductes, tipus L9??El LLOP ha escrit: Doncs ara que la casa Ibertren ha tornat a obrir, estara bé que construissin un model de la sèrie 1000, o de la 400, o de la 3000 o de la 100!!!!

Entrada Autor: Lluita1714 » 18 oct. 2009, 21:31
Posem 1000, perquè sinó s'exhauriran ben ràpid. Així serà més barat i pocs es quedaran sense. Deu ser interessant veure un 1000, una 1000 (de FGC) o un 3000...El LLOP ha escrit:em sembla, repeteixo, em sembla que de trens de l'U-bahn si que n'hi han. I sobre maquetes de trens del FCMB i FGC doncs potser es podria preguntar el que costaria fer una edició limitada de 100 trens per exemple. Segurament seria caríssim, però preguntar es gratis.metring ha escrit:La d'anys que fa que anava a les botigues de modelisme, amb l'esperança de trobar algun dia una maqueta de metro! Però per què no en poden fer, i estacions, ni que sigui les de viaductes, tipus L9??El LLOP ha escrit: Doncs ara que la casa Ibertren ha tornat a obrir, estara bé que construissin un model de la sèrie 1000, o de la 400, o de la 3000 o de la 100!!!!
Entrada Autor: BRILL 18 » 19 oct. 2009, 20:16
SI a la primera serie 1900, las finestras era de dos cosos i a la resta eran fitixas la part de baix i la part de dalt tenian una part corredera es a dir a la primera seria dos cosos a la resta tres i el model de modeltrans te las finestres de la seria 1900 i esta numerat com 2100, si puc penjare fotosforonda 141 ha escrit:¿Pots explicar millor aixo de las finestres del 6035?
Jo no ho tinc detectat.
Gracies.

Entrada Autor: foronda 141 » 19 oct. 2009, 22:21
Entrada Autor: BRILL 18 » 20 oct. 2009, 00:41
cert van reformar tota la serie pero no amb els colors porcioles, ja va ser en vermell, i camvi de carroceria a dues portes per agent unic, els 6035A de URBAS duien les finestres tipus 1900, els de TB ja la duien com el segon modelforonda 141 ha escrit:Ok. ja hi he entés.
Si be em sembla que posteriorment van reformar alguns 6035 i 6035A, i també van posar la nova finestra que exposas.
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026