Després de diverses gestions, estem arribant al moment del canvi. Durant el procés, es poden produir alguns problemes tècnics més, i fins i tot la pèrdua d'algun missatge d'última hora. Esperem, però, que aquest canvi pugui solucionar finalment tots els problemes que hem estat patint fins ara.
Disculpeu les molèsties i esperem que siguin per bé.




