Torn especial al metro?
Torn especial al metro?
Ahir, tornant del partit del Barça, vaig agafar un tren de la L3 que duia el número de torn E18. Es tracta d'un error o era un torn especial per cobrir la demanda puntual?
L'interval entre el meu tren i el següent era d'entre 1 i 1.30 minuts, segons l'estació, mentre en sentit contrari, era de 7 minuts (entre les 22.30 i les 23.00 hores).
L'interval entre el meu tren i el següent era d'entre 1 i 1.30 minuts, segons l'estació, mentre en sentit contrari, era de 7 minuts (entre les 22.30 i les 23.00 hores).
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
sempre que el Barça juga al Camp Nou surten trens especials tant a la L3 com a la L5. Normalment porten el nº consecutiu al del darrer tren regular.
I els intercalen a raó d'un torn especial per cada torn regular? I, d'altra banda, hi té alguna cosa a veure que estiguéssim parats força temps a Maria Cristina i Les Corts?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
els trens especials es fan servir "a demanda". El normal es intercalar-los. A l'arribar a Les Corts, els trens s'esperen fins que estan prou plens, el que fa que els altres s'haguin d'esperar una mica.