M'acaba d'arribar un val amb el 30% de descompte RENFE tarifa 228-427 per anar a Girona des de qualsevol punt d'Espanya.
Suposo que l'aprofitaré per visitar aquella botiga tant maca del carrer de la força...
Serà un dia entre el 20 i 26 de setembre.
Possible visita particular a Girona
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Possible visita particular a Girona
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Quan sigui compta a mi. Gràcies 

El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
Doncs quan vinguis avisa, que potser puc venir.

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Tarifa de Fires i congressos, 427 és la d'AVe 228 em penso que és la de regionals i GL.
liniadelRipollés ha escrit:M'acaba d'arribar un val amb el 30% de descompte RENFE tarifa 228-427 per anar a Girona des de qualsevol punt d'Espanya.
Suposo que l'aprofitaré per visitar aquella botiga tant maca del carrer de la força...
Serà un dia entre el 20 i 26 de setembre.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Doncs sí, congresos-Ferias
Crec que, d'ara en endavant, m'apuntaré als llistats de visitants de totes les fires espanyoles, m'interessin o no.
Poca broma, és un 30% de descompte així per les bones.
Crec que, d'ara en endavant, m'apuntaré als llistats de visitants de totes les fires espanyoles, m'interessin o no.
Poca broma, és un 30% de descompte així per les bones.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Si necessiteu un guia turístic, podeu comptar amb mi entre el 20 i el 23 o el 24 de setembre. Més endavant ja no perquè estaré enredat amb l'inici del nou curs.