Al final m'ha tocat aparcar a 10 minuts a peu i en zona blava i carregar fins a casa tot l'equipatge perquè no hi havia ni lloc per parar 2 minuts sense tallar el carrer.
El que és sorprenent és que això passa gairebé cada hora des de la una del migdia fins a les sis de la tarda, perquè totes aquestes senyores egoïstes i realment vagues surten de casa mitja hora abans i s'esperen allí però sovint són incapaces de caminar ¿40? minuts entre l'anada i la tornada. I el més sagnant és que MAI CAP POLICIA HI FA RES. S'ACEPTA COM A LÒGIC i quan m'he molestat perquè havia de fer diverses maniobres per poder girar en un carrer i els he dit que treguessin el cotxe, que no era lloc d'aparcar, m'han saltat com a gallines.
ARA, si a les 18:15 no renovo els 4 euros de la zona blava ben segur que em trobaré una multa. Per aquestes coses sí que hi ha vigilància.
Per cert, a dos carrers hi ha una comissaria dels mossos, que s'estan tocant els ***** gairebé tot el dia tot veient la gran quantitat de cotxes aparcats que hi ha sempre. Però com que suposo que no és competència seva...