Trobada per entrega de premi del 3er concurs de fotos
Trobada per entrega de premi del 3er concurs de fotos
Hola! D'aquí a uns dies, acabarà el plaç per entregar fotos del concurs de fotomontatges, i en dues setmanes, sabrem qui és el guanyador. Hauriem d'anar pensant lloc, dia i hora per otorgar el premi. Tenim algunes opcions, que poso en enquesta, i el dia i hora, anem decidint mitjançant missatges. I si voleu en un altre lloc que no sigui Barcelona ciutat, feu propostes.
D'això...Els participants del concurs, no teniu cap preferència del lloc a on us agradaria, en cas de guanyar, per fer-vos l'entrega del llibre? 

Veig que algú ha votat "Altres"... Però quins altres?? 

Ei, va guanyant la Viader!!!
Ara caldria anar pensant en una data. Dissabte o diumenge, què preferiu?

Ara caldria anar pensant en una data. Dissabte o diumenge, què preferiu?
Ara empata amb Passeig de Gràcia. He votat Passeig de Gràcia, més que res perquè podria anar a ficar-hi la vista des de lluny, hi passo regularment, ara, us referiu al farggi de Passeig de Gràcia-Pl. Catalunya o el que queda a prop de la Diagonal?
Al del costat de Plaça Catalunya, és a dir, passeig de Gràcia amb Ronda de Sant Pere. Ara caldrà desempatar 

Aiiii! A veure, va. La idea de la Viader per prendre's un cacaolat o un calippo també és molt tentadora!
Per situació, i perquè els gelats farggi són boníssims
em va millor la gelateria.
Per situació, i perquè els gelats farggi són boníssims

Jo tampoc conec cap dels llocs ja que soc de Vic, però el cacaolat amb entrega de premis em tempta a aguantar 90 minuts en un seient de 447. Per cert si baixo, algú s'apunta a una jornada de caça de trens??? 

De nou al FTC
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Doncs els Frapuccinos del Starbucks........
És el meu últim vici.

Ei, bona pensada! Si hi ha gent que arriba des de lluny, podriem pensar en alguna activitat extra d'aquest tipus. Idees?marc ha escrit:Jo tampoc conec cap dels llocs ja que soc de Vic, però el cacaolat amb entrega de premis em tempta a aguantar 90 minuts en un seient de 447. Per cert si baixo, algú s'apunta a una jornada de caça de trens???
Be a mi m'és igual mentre m'ensenyeu alguna cosa diferent que 447 i 440, que és l’únic que puja cap a Vic, jo content. Potser si ens trobem a BCN millor que decideixin els que ho coneguin millor.
De nou al FTC
Jo m'apunto a la caça! Potser podríem començar per l'EdF, que hi ha una mica de varietat. Jo també acostumo a anar per la zona del pont de Calatrava a caçar Euromeds i talgos.
Instagram: Ferrocarril | Aviació
Doncs un dissabte a la tarda estaria bé, després de prendre alguna cosa, entregar el llibre (millor que vingueu gent, i així sereu testimonis de que els premis són autèntics, ni trampa ni cartón), anar a EdF, i si algú vol, passar-se per la Soci.
Pel pont de maig, hi sereu molts fora? Us estimeu més el cap de setmana següent? Per dissabte 9 què tal?
A mi em va be el dia 9
De nou al FTC
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Perdoneu, però el millor lloc és el bar de l'estació de Montgat, on han respectat l'antic enclavament mecànic entre taula i taula.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Ara que ja tenim el guanyador, i l'opció de trobada més votada és la de la granja Viader, anem ultimant el dia i l'hora?
Qualsevol dissabte m'aniria bé. Ara bé, el 2 de maig a les 20 hores hi ha un Madrid-Barça que no em voldria perdre per res del món.
D'altra banda, i segons com vagin les coses, potser no és aconsellable fer la trobada en diumenge, ja que si el Barça guanya la lliga, la ciutat podria estar col·lapsada per la rua que l'equip faria en Bus Turístic.

D'altra banda, i segons com vagin les coses, potser no és aconsellable fer la trobada en diumenge, ja que si el Barça guanya la lliga, la ciutat podria estar col·lapsada per la rua que l'equip faria en Bus Turístic.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Ja queden tant pocs punts per a que guanyi??
Canviant, millor fer-ho dissabte, perquè així qui vulgui anar a la AAFCB hi pot anar.
Canviant, millor fer-ho dissabte, perquè així qui vulgui anar a la AAFCB hi pot anar.