Els qui proposeu moure l'estació de Trinitat Vella cap a Baró de Viver per acostar-la a la línia de Rodalies (i fins i tot eliminar les dues i fer-ne una intermitja) sense dubte teniu una gran visió de xarxa sobre el paper i a nivell teòric, pero demostreu una total ignorància del barri de la Trinitat. Aquí comtem amb dues línies d'autobus (l'11, de recorregut absurd, i la 40, que connecta amb el centre de la ciutat en uns eterns 40 minuts) ineficients i amb freqüències lamentables i amb l'afegit que són a final de línia, és a dir, que potser estàs una hora esperant a la parada buida i de sobte t'arriben tres autobusos alhora. A més, tenim la 60 de forma molt tangencial, als afores del barri. És a on parava fins fa unes setmanes la 127, encara que ara l'han 'acostat'... menys de cent metres! per donar una giragonsa inútil i que encara retarda més el trajecte. Pel que fa a la 126, sincerament: pel que han fet millor que l'haguéssin deixat com estava.
L'únic transport mitjanament accessible i decent que tenim els la nostra estació de metro, aquesta que proposeu moure gairebé un quilòmetre per a situar-la enmig del no-res, a dins d'un parc on no hi viu ningú (i per tant, que no quedaria a prop per a ningú). Una jugada rodona sobre el plànol, però absurda si es tenen en compte les necessitats de la població, aquellles que -en teoria- voleu protegir.
L'altra genialitat: ja que el parc està infrautilitzat (?), fer un gran intercanviador renfe-autobusos-línea 1-línia 3 i fins i tot... línia 4!!! Tela marinera. Si anem amb aquest raonament, ja podem utilitzar com a intercanviadors el Parc de la Ciutadella, els jardins de Pedralbes i (per què no?) el Parc Güell.
Allargar la L3 crec que és més que lògic: jo mateix camino cada dia deu minuts -pont de la Meridiana inclòs- per arribar a Trinitat Nova. Fer una nova parada de Rodalies ja ho trobo més discutible, tenint tant SAC com SAA a poques estacions de metro (a més amb la configuració que ha de tenir una línia de rodalies, sense parades redundants), de fet ja seria una cosa artificial, ja que des de l'estació de Trini Vella de la L1 fins gairebé al riu (per on passa paral·lela la línia Renfe) hi ha una distància que riu-te'n del transbordament de Passeig de Gràcia. Ara bé, un intercambiador d'autobusos... de debò, si jo visqués a l'eixample i m'hagués de desplaçar a la Trinitat Vella a agafar un autobús a Ripollet -posant un exemple- em faria una mandra terrible. En tot cas, a Fabra i Puig s'hi troba molt bé, i si -com sembla- la traspassen a Sagrera encara millor.
👍0👎0