El meu parer seria que apart de coincidir les línies de metro L1 i L3, seria bastant necessari fer coincidir la L4, tot i que si va cap a Sagrera, no es podrà fer, per una senzilla raó: només hi ha una estació de correspondència amb la L1, i la comunicaria per la part de dalt, en lloc de a Sagrera, que serien moltes línies de correspondència. A on seria millor aquesta?
Què us semblen les idees plantejades fins ara al fòrum? Teniu altres?






