Una carta del lector de La Vanguardia, a la que puc dir que és cert, jo en dono fe:
http://www.lavanguardia.es/lv24h/200905 ... 69295.html
Serveis de manteniment de Renfe
JOAN MARSAL ROURE | Sitges | 27/05/2009 | Actualizada a las 11:05 | El lector Opina
Com a usuari habiutal de la linea C2, especialment entre les estacions de Sitges i Passeig de Gràcia, he vingut detectant que, no sempre, però em una freqüencia molt alta, quan circulen els trens per la nova estació del Prat del Llobregat hi ha una caiguda de tensió generalitzada. Durant uns segons, minuts de vegades (com abans-d'ahir), els trens es queden sense subministrament elèctic, aire renovat, s'apaguen les llums i s'activen les de emergència. És una averia de petita durada, no sol anar a més, sols excepcionalment (com abans-d'ahir 25/05/09 a les 9.05h) es queda el tren a les fosques més absolutes i parat durant uns minuts.
Em permeto doncs posar aquest fet en coneixement del servei de manteniment de Renfe i en especial de l'estació de la nova Prat del Llobregat. Potser no havien detectat a pesar de que l'averia fa molts mesos que es repeteix.
Caiguda de tensió de Renfe a El Prat, per què?
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Caldria saber com estan les subestacions elèctriques que subministren la nova estació del Prat per veure si poden aguantar els esforços que necessiten els trens per pujar i baixar les enormes rampes que hi han per a aquesta estació.
Doncs té delicte que no les hagin posat a punt, per a una estació de nova construcció 

També sembla tenir delicte la predilecció d'Adif de construir rampes amb pendent tan fort: El Prat, Vilafranca, etc. Però és clar, en aquest país, els soterraments són un dogma de fe...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Més que d'Adif és culpa de qui dissenya les línies... quan es va dir que es faria l'estació del Prat soterrada i que el pas sobre el Llobregat no seria soterrat, ja es veia que caldria una forta rampa per salvar tant desnivell en tants pocs metres.Guigui ha escrit:També sembla tenir delicte la predilecció d'Adif de construir rampes amb pendent tan fort: El Prat, Vilafranca, etc. Però és clar, en aquest país, els soterraments són un dogma de fe...
Jo em temo més aviat que és a causa d'anar paral·lels a la LAV: a la C4 sud és molt habitual quedar-te tirat a l'altura de Els Monjos sense tensió mentre t'avança per la teva esquerra un 103 a tota castanya.
Jo també penso el mateix, ja que quan el tren passa per allà ( al arribar al Prat i al sortir ) molts cops es talla el subministrament a l' hora de frenar o traccionar.UT596001 ha escrit:Jo em temo més aviat que és a causa d'anar paral·lels a la LAV: a la C4 sud és molt habitual quedar-te tirat a l'altura de Els Monjos sense tensió mentre t'avança per la teva esquerra un 103 a tota castanya.
Possiblement falta tensió, ja que normalment el tall no dura més d' 1 minut.
Salutacions!
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte
Gaudeix del trajecte
