-Vlianova i la Geltrú. Pirelli
-Celrà. Polígon industrial (No recordo el nom de la fàbrica. Ara és un centre cívic).
-Sant Adrià del Besòs. Companyia Espanyola per a la Fabricació Mecànica del Vidre

Entrada Autor: UT440_132M »
Vols dir on ara hi ha "El Sucre" oi? No recordo que hi hagués cap ramal, tot i que deu fer moltíssims anys, suposo quan la carretera de Prats passava per davant del recinte i hi havia un pas a nivell amb barreres. Un altre ramal industrial, el podríem trobar entre Parets del Vallès i Granollers - Canovelles, mirant a l'esquerra sentit Vic. Encara hi ha la platja de vies i fins i tot dos tractors abandonats.👍10fubang ha escrit:Bon dia.
-Vic. Dipòsits de magatzematge de combustibles de CAMPSA. Encara que eren al costat de l'estació crec que és pot considerar un ramal industrial, perquè les vies entraven dins les instal·lacions de CAMPSA.

Entrada Autor: genissimon »

Entrada Autor: UT440_132M »
I suposso que també les línies dels FGC cap a les mines de sal de Súria i SallentUT440_132M ha escrit:Aquí podríem incloure també, un ramal de la línia de St. Joan de les Abadesses cap a les mines d'Ogassa?

Entrada Autor: automotorserie 436 »

Entrada Autor: foronda 141 »
Si. Just abans del pas a nivell de la carretera de Prats, venint de Barcelona, hi havia l'agulla d'entrada al ramal de CAMPSA, i just passat el pas a nivell, les agulles de l'estació de Vic.UT440_132M ha escrit:Vols dir on ara hi ha "El Sucre" oi? No recordo que hi hagués cap ramal, tot i que deu fer moltíssims anys, suposo quan la carretera de Prats passava per davant del recinte i hi havia un pas a nivell amb barreres. Un altre ramal industrial, el podríem trobar entre Parets del Vallès i Granollers - Canovelles, mirant a l'esquerra sentit Vic. Encara hi ha la platja de vies i fins i tot dos tractors abandonats.fubang ha escrit:Bon dia.
-Vic. Dipòsits de magatzematge de combustibles de CAMPSA. Encara que eren al costat de l'estació crec que és pot considerar un ramal industrial, perquè les vies entraven dins les instal·lacions de CAMPSA.


Entrada Autor: lauria1226 »
Jo el vaig seguir l'any 1966, hi havia els espadins del canvi a Cornellà i les travesses fins a Sant Just però els carrils ja no hi eren.Echoes ha escrit:Sempre em va cridar l'atenció l'existència d'un ramal de Cornellà a Sant Just Desvern per donar servei a la fàbrica Sanson.
Vaig trobar referències al llibre "El carril de Barcelona a Molins de Rei i Martorell' però mai he vist fotografies ni restes del seu traçat.

Entrada Autor: lauria1226 »
L'any 1970 o 71 en aquest moment no ho recordo exactament, en una excursió al Taga les vies seguien després de Sant Joan, més que un ramal semblava la continuació de la línia principal, fins arribar a Ogassa on es dividien en tres culs de sac dins d'una mena d'hangar descobert pels costats un dels quals el situat a l'esquerra mirant a Sant Joan, era o havia estat el carregador, en aquesta via encara hi havia un quants vagons de Renfe molt fets malbé de fusteria. La catenària de l'estació de Sant Joan convergia en la sortida direcció Ogassa i continuava uns metres, era composta amb tirants però d'un sol fil de contacte, com la de les vies desviades, passat aquestes escasses desenes de metres, finalitzava. La següent vegada que hi vaig anar, solament fins a Surroca de Dalt, varem notar que els carrils estaven fregats, delatant que no feia gaire que hi havia passat un tren, en arribar a Ogassa els vagons dipositats al carregador ja no hi eren. Per la setmana Santa del 1971, ja havien aixecat la via des de Sant Joan. Parlo de memòria però a grans trets és pot donar per cert. Les dates exactes son el que em falla i llavors no duia mai la càmera al damunt.metring ha escrit:Informació sobre el Ferrocarril de Sant Joan de les Abadesses, del llibre Los caminos de la era industrial: la construcción y financiación de la Red Ferroviaria Catalana, de Pere Pascual, Fundación de los Ferrocarriles Españoles a les pàgines 375-376:
http://books.google.es/books?id=2xhIC8I ... na&f=false

Entrada Autor: lauria1226 »
Torna a “Història del transport”