http://www.osona.com/noticia/14528/roto ... mont-rodon
Redacció osona.com | Actualitzat el 16/06/2009 a les 11:30h
Una rotonda millorarà l’accés a Mont-rodon
Les obres es faran a la BV-5306, a l'entrada del barri de Taradell. El projecte té un cost de 365.000 euros, que assumirà íntegrament la Diputació de Barcelona.
La Diputació de Barcelona, a través de l'Àrea d'Infraestructures, dotarà l'accés al barri de Mont-Rodon, al municipi de Taradell, amb una rotonda que permetrà que s'augmenti la seguretat viària. Això s'aconseguirà gràcies a que la rotonda provocarà que els vehicles que circulin en aquell tram de carretera ho facin a una velocitat més reduïda.
La rotonda que es construirà tindrà un radi de 35 metres i a l'obra també es preveu la formació d'un refugi que servirà per traslladar la parada de bus existent. Aquesta actuació també servirà per l'adequació del drenatge, l'enllumenat, l'enjardinament i el rec de l'illeta central a més de la reposició del serveis que es puguin veure afectats per les obres. L'obra tindrà un cost de 365.000 euros, que seran íntegrament assumits per la Diputació de Barcelona.
Actualment, l'accés al barri de Mont-rodó es troba en una intersecció en forma de T que uneix la C-17 amb Taradell. El tram no disposa d'un carril central d'espera i està al mig d'una llarga recta amb pendent inclosa. A aquestes condicions se suma la presència habitual de boira, fet molt habitual a Osona, factors que converteixen el tram en perillós per la seguretat viària.
Ja tocava, ja que la limitació de 70 que hi ha ara, la majoria de la gent, se la passa per allà on sé jo, a part que és impossible anar a 70 per allà, almenys que no accedeixis al barri. Almenys al meu cotxe, he de reduïr a 3ª si freno, perquè no puja. (A vegades li aniria bé una ajuda pobret)
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 19:02
Nova rotonda millorarà accés a Mont-rodon
Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Nova rotonda millorarà accés a Mont-rodon
Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 17/06/2009 20:09
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Salta a
- Transport Ferroviari / Transporte Ferroviario
- ↳ Ferrocarril àrea Barcelona
- ↳ Ferrocarril a Catalunya
- ↳ Ferrocarril en general
- ↳ Material rodant ferroviari
- ↳ Propostes ferroviàries
- Transport per carretera / Transporte por carretera
- ↳ Autobusos i resta transport públic
- ↳ Vehicles privats
- Altres tipus de transport / Otros tipos de transporte
- ↳ Aeri, marítim i altres
- ↳ Transport en general
- Temes Diversos / Temas Varios
- ↳ Història del transport
- ↳ Nou mapa d'elements i cotxeres dels tramvies antics
- ↳ Mapa d'elements històrics a Barcelona (versió 2007)
- ↳ Trobades i esdeveniments
- ↳ Oci i divertiments
- ↳ Comunicats del Fòrum
- ↳ Suggeriments, proves i Off-topic
- Enllaços
- ↳ Enllaços recomanats
- ↳ Trenscat.cat
- ↳ Wefer.com
- ↳ Museu del Transport de Barcelona
- ↳ Fundación Ferrocarriles Españoles
- ↳ ARCA
- ↳ Autobuses BCN
- ↳ TMB
- ↳ FGC
- ↳ RENFE
- ↳ Revista de Ferrocarrils
- ↳ Federació Catalana d'Amics del Ferrocarril
- ↳ Promoció del Transport Públic (PTP)
- ↳ Associació d'Amics del Ferrocarril de Barcelona
- ↳ Agrupació Ferroviària 5a Zona
- ↳ El web del Tren d'Olot
- ↳ Carrilet de Sant Feliu de Guixols a Girona
- ↳ Rodalies de Catalunya
- ↳ ARMF
- ↳ Històries del transport per carretera de Catalunya
- ↳ Associació per la Preservació del Patrimoni Ferroviari i Industrial de Móra la Nova
- ↳ Agrupament Ferroviari de Barcelona
- ↳ Con la voluntad de perdurar
- ↳ ADEMAS bloc
- ↳ Red ferroviaria de Barcelona
- ↳ Ferrocarriles de España
- ↳ Bloc de Territori i Sostenibilitat
- ↳ Rails i ferradures
- ↳ Notes de transport públic al Barcelonès Nord
- ↳ Club Ferroviari de Terrassa
- ↳ Associació d’Amics del Ferrocarril de Valls i de L’Alt Camp
- ↳ Gran Metro de Barcelona
- ↳ Bloc d'ACEMA
- ↳ Historias del tren
- ↳ Historia de la Seat
- ↳ Cremallera de Núria
- ↳ Mou-te
- ↳ Centre de Modelisme Ferroviari de Sabadell (CEMFES)
- ↳ Amics del Bus
- ↳ Ral·li d'Autobusos Clàssics de Barcelona
- ↳ Rails sense fronteres
- ↳ Los tranvías de vapor de España
- ↳ AFEVI Amics del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú
- ↳ ASAFEGI, Associació d’Amics del Ferrocarril de les Comarques Gironines
- ↳ CAFC Club d'Amics del Ferrocarril de Cornellà (Nou)
- ↳ Tren de l'Oreneta (Nou)
- ↳ Tren de Palau
- ↳ AEHA: Associació d'Estudis Històrics de l'Automoció
- ↳ Grup Ferroviari Mataró
- ↳ Cercle Històric Miquel Biada BCN Mataró
- ↳ Albert Guillaumes (Nou)
- ↳ Associació d'Amics del ferrocarril de Sant Cugat del Vallès (Nou)
- ↳ ATM de Barcelona (Nou)
- ↳ ATM Àrea de Girona (Nou)
- ↳ ATM Camp de Tarragona (Nou)
- ↳ ATM Lleida (Nou)
- ↳ Ferroviaria.cat (Nou)
- ↳ Crònica del Transport al Barcelonès Nord (Nou)
- Índex del fòrum
- Totes les hores són UTC+02:00
- Elimina les galetes
- Privadesa
- Condicions
- Contacta amb nosaltres
Funciona amb phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Traducció del phpBB: Isaac Garcia Abrodos
Traducció del phpBB: Isaac Garcia Abrodos