Imatge corporativa de la L9
Imatge corporativa de la L9
Un extracte de la notícia, que podeu veure sencera a http://www.dossiereconomic.com/leernoticia.asp?id=2715:
«Faré la imatge corporativa de les línies 9 i 10 del metro»
«Faré la imatge corporativa de les línies 9 i 10 del metro»
I la factura que el senyor Dalmau (amb tot el seu dret) passarà a TMB, passarà a engrossar la triplicació del pressupost inicial? Però aquests papanates que ens governen, què punyetes es pensen? Que agafem el metro per disseny? Això serà ells, que necessitaran algun atractiu que els incentivi a deixar, de tant en tant (no fos cas que els agafés la síndrome d'abstinència), el cotxe oficial.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7215
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Home... algú ha de dissenyar la imatge corporativa, que és la que saplica a tots els documents que es fan, els elements que es posen, etc. No es tracta de fer un parell de dibuixets i ja està, sinó de definir els colors pantone, formes i aplicacions.
És un tema tant important com pot ser dissenyar la il·luminació de les andanes, la col·locació dels elements de les estacions o la configuració dels propis trens.
És un tema tant important com pot ser dissenyar la il·luminació de les andanes, la col·locació dels elements de les estacions o la configuració dels propis trens.
Estic d'acord que una imatge corporativa és important. Però hem faig les següents dues preguntes:
1.- Una línea de metro que s'inserta en una xarxa existent amb imatge propia, requereix imatge corporativa?
2.- En cas calgui, és necessari que ho faci un super disenyador, no hi ha disenyadors gràfics a BCN amb uns honoraris normalets que cal que vingui el Sr. Dalmau.
La L9 està trigant tant, acumula tans retards, que tothom va tenint idees pel camí que la fan més cara: arquitectes estrelles per cadascuna de les estacions o com a màxim grups de tres, imatge corporativa, cada cop més tecnologia que després no hi ha manera de posar en marxa...
1.- Una línea de metro que s'inserta en una xarxa existent amb imatge propia, requereix imatge corporativa?
2.- En cas calgui, és necessari que ho faci un super disenyador, no hi ha disenyadors gràfics a BCN amb uns honoraris normalets que cal que vingui el Sr. Dalmau.
La L9 està trigant tant, acumula tans retards, que tothom va tenint idees pel camí que la fan més cara: arquitectes estrelles per cadascuna de les estacions o com a màxim grups de tres, imatge corporativa, cada cop més tecnologia que després no hi ha manera de posar en marxa...
http://redferroviariabcn.blogspot.com/
Blog dedicado a curiosidades del pasado, presente y futuro de la red ferroviaria de Barcelona, especialmente la subterránea.
Blog dedicado a curiosidades del pasado, presente y futuro de la red ferroviaria de Barcelona, especialmente la subterránea.
Em pregunto el mateix que en elbandero.
Les altres línies també tenen imatge corporativa?
En fi, sembla que en aquest país es preocupin més per fer que els transports públics una bona imatge (estèticament) que no pas en fer-los funcionar bé (freqüències de pas, neteja, seguretat, etc..).
Les altres línies també tenen imatge corporativa?
En fi, sembla que en aquest país es preocupin més per fer que els transports públics una bona imatge (estèticament) que no pas en fer-los funcionar bé (freqüències de pas, neteja, seguretat, etc..).
Instagram: Ferrocarril | Aviació
I no només transport públic. Però amb un sistema de llistes tancades i una població semianalfabeta funcional (en termes generals), què esperes?aim ha escrit:En fi, sembla que en aquest país es preocupin més per fer que els transports públics una bona imatge (estèticament) que no pas en fer-los funcionar bé (freqüències de pas, neteja, seguretat, etc..).
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
elbandero ha escrit:cada cop més tecnologia que després no hi ha manera de posar en marxa...





Nova imatge a una línia de metro??? Ja no pertany al Ferrocarril Metropolità de Barcelona????
Aixó espanta, els nous logotips son horribles (el de TMB, per exemple, l'antic de TMB era molt millor, i representava les dues empreses del que havia estat format), i aveure si posen el logotip real dels autobusos, que aquest només es veu quan hi han vagues de bus.
Mireu, la nova imatge (a lo cutre), el Paint no dona per més


El metro de Barcelona amb motoristes!





¡Sí señor!!!
Miquel, hem sembla brillant i realista!
http://redferroviariabcn.blogspot.com/
Blog dedicado a curiosidades del pasado, presente y futuro de la red ferroviaria de Barcelona, especialmente la subterránea.
Blog dedicado a curiosidades del pasado, presente y futuro de la red ferroviaria de Barcelona, especialmente la subterránea.



Gli spaghetti più lunghi d'Europa...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.





Molt bona la proposta!!!!!
http://redferroviariabcn.blogspot.com/
Blog dedicado a curiosidades del pasado, presente y futuro de la red ferroviaria de Barcelona, especialmente la subterránea.
Blog dedicado a curiosidades del pasado, presente y futuro de la red ferroviaria de Barcelona, especialmente la subterránea.
A veure, que no ho he pillat. Quan es refereixen a "imatge corporativa", volen dir que la cartelleria de les estacions serà diferent a la de la resta de xarxa TMB? En què consisteix?
La cartelleria no serà diferent (entre d'altres, quedaria patètica en el tram comú amb la L2), però deurà haver-hi elements diferenciats més aviat decoratius, com bancs, parets del vestíbul i de les andanes (són exemples, no ho sé del cert).joarló88 ha escrit:A veure, que no ho he pillat. Quan es refereixen a "imatge corporativa", volen dir que la cartelleria de les estacions serà diferent a la de la resta de xarxa TMB? En què consisteix?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
Jo crec que és la decoració, per exemple, els cartells publicitaris que es posaran quan comenci a funcionar, i anunciin la posada en marxa, els logotips i els senyals que indiquen la direcció de cada andana.
Els bancs ja estan fets, són aquella cosa que forma part de la paret.
Els bancs ja estan fets, són aquella cosa que forma part de la paret.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Però si això es diferencia de la resta de línies, que ho tenen tot igual, serà un autèntic desastre!Lluita1714 ha escrit:els logotips i els senyals que indiquen la direcció de cada andana.
No vull ni pensar que siguin tan totxos, però tampoc m'estranyaria, amb l'afany de protagonisme a qualsevol ocasió que tenen determinats estaments.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
L'unica cosa que varia de la senyalètica pel que he vist eren els plafons que hi han a les andanes. I queden fatal.Guigui ha escrit:Però si això es diferencia de la resta de línies, que ho tenen tot igual, serà un autèntic desastre!Lluita1714 ha escrit:els logotips i els senyals que indiquen la direcció de cada andana.
No vull ni pensar que siguin tan totxos, però tampoc m'estranyaria, amb l'afany de protagonisme a qualsevol ocasió que tenen determinats estaments.
Crec que convindria que els Mossos comencéssin a plantejar-se fer controls antidòping en dos edificis de Pl.St.Jaume...
Sincerament crec que els catalans (els espanyols en general també, però em fa la sensació que no tant... bé, potser a Pozuelo sí que estan una mica passats també
) ens estem tornant cada dia més rucs, més analfabets, més passotes i més drogadictes.
Serà per això que la factura de la L9 puja a 6.500 milions?
Per cert, les camises de Custo no m´agraden gens, però això només hi té a veure de passada...
I la imatge corporativa de la L11 qui la farà, Ágatha Ruiz de la Prada?
Sincerament crec que els catalans (els espanyols en general també, però em fa la sensació que no tant... bé, potser a Pozuelo sí que estan una mica passats també

Serà per això que la factura de la L9 puja a 6.500 milions?
Per cert, les camises de Custo no m´agraden gens, però això només hi té a veure de passada...
I la imatge corporativa de la L11 qui la farà, Ágatha Ruiz de la Prada?
La cosa és més senzilla: en un país realment democràtic, el cost d'una obra que es dispara a prop del triple del pressupost original seria objecte d'escrutini públic i, si cal, de vot popular sobre l'acceptació del cost modificat, amb informació transparent de què passaria en qualsevol de les dues alternatives proposades, mantenir el cost en els termes originals o assumir-ne l'increment.
Aquest sistema no és cap utopia, perquè existeix en un país anomenat Suïssa.
Aquest sistema no és cap utopia, perquè existeix en un país anomenat Suïssa.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Ja, el problema és que això no és Suïssa. Tot i que no estic tant segur d´envejar-los en tot...