THSH, el Maglev americà.

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1963
Ubicació: Aigüestoses

THSH, el Maglev americà.

Entrada Autor: Lluita1714 » Dissabte 04/07/2009 2:51

navegant per la xarxa he trobat aquest projecte ben curiós, no sé si encara pensen tirar-ho endavant, però només és una mostra de que els americans s'avorreixen i sempre volen ser els millors en tot, i no són capaços de tirar endavant un meglev normal i corrent, sinó que ells n'han de fer un diferent, que reuen que és millor... al meu parer, hi han millors formes de dur el cotxe en tren.

Mireu.http://www.motordehidrogeno.net/interst ... rautopista
Interstate Traveler Hydrogen Super Highway: Mucho más que una superautopista
Imatge

La Interstate Traveler Hydrogen Super Highway comenzará su construcción este mismo año en Michigan (EEUU), estará alimentada por energía solar e hidrógeno y unirá las ciudades de Ann Arbor y Detroit. Será una autopista ferroviaria alternativa a la existente para automóviles y recorrerá el mismo trayecto de forma paralela.
La superautopista no está formada solamente por raíles por los que circularán los vagones a gran velocidad. Esta autopista contará con un conducto llamado «Rail conduit cluster» cubierto por placas solares que comunicará las ciudades mediante diversos servicios, entre ellos: Agua, gas natural, electricidad, fibra óptica, hidrógeno líquido o gaseoso, etc.
Cada milla de raíles con placas solares producirán 844.800 vatios de electricidad por hora y además producirá hidrógeno utilizando esa energía. Este hidrógeno será transportado a través del mismo cluster.

Imatge

Los vagones, como podéis observar en las imágenes, tiene un aspecto futurista y utilizan el sistema de levitación magnética Maglev. Este sistema, por el que los vagones no tocan los raíles (el único rozamiento es el del aire), permite alcanzar velocidades de hasta 600 km/h. Los vagones se encuentran suspendidos mediante campos magnéticos.

Imatge

Los vagones serán de diversos tipos, podrán ser de mercancías o de pasajeros, incluso podremos llevarnos nuestro propio coche de viaje. Si te llevas un eléctrico sería perfecto, el viaje largo se hace mediante esta autopista y para moverte por la ciudad usas el pequeño eléctrico.
Como cualquier ferrocarril contará con sus correspondientes estaciones, estarán ubicadas a un lado de la autopista con 2 secciones. Una cubierta para pasajeros y otra descubierta para el embarque de los coches, junto a un gran parking.

Imatge

Todo el sistema estará gestionado mediante un protocolo que han dado en llamar «ITC Operating System protocol». Este protocolo está basado en el actual protocolo de red TCP/IP. El movimiento de los trenes se gestionará de forma análoga a la que lo hacen los paquetes de datos de una red TCP/IP y estarán identificados por una dirección única.

Vegeu la que sembla la web oficial del projecte, quina frikada, fins-i-tot volen que els agricultors pengin parres de la via, que té plaques solars, és ridícul, des de quan intenten semblar tant fracassadament europeus, preocupant-se pel medi ambient?

Web oficial: http://www.interstatetraveler.us/


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 04/07/2009 10:01

Doncs si porten hidrògen, ja sabem com van acabar els busos de TMB.. :roll:



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 04/07/2009 15:02

No deixa de ser una versió americana i millorada del que es va proposar a Catalunya: perpetuació de l'individualisme i trasllat dels problemes d'avui a una plataforma diferent, sense trobar-hi la solució de fons.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1963
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dissabte 04/07/2009 15:12

Tant difícil és fer un Maglev, com el que ja existeix, o un tren d'alta velocitat de via convencional? Qui diu que no pot portar cotxes? es poden habilitar unes portes laterals als vagons perquè entrin els cotxes, i sinó, al mètode Eurostar.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Diumenge 05/07/2009 17:45

Quina parida més grossa. Americans... :blah


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

Respon

Torna a “Transport en general”