Com a curiositat, el dissabte, una unitat 111 va passar cap a les 13.20 sense parada, i sense servei pel Baixador de Vallvidrera, provinent direcció Sant Cugat. Potser vindria del COR de Rubí per fer alguna rotació de material, però com aquesta era una circulació no prevista, no em va donar temps de treure la camara.
Dons això, si algú em podria dir algun horari d´algun S5 o S55 que es faci pel matí amb unitat de la serie 111.
Salutacions.



