http://www.avui.cat/cat/notices/2009/07 ... _67326.php
Represa la connexió aèria i marítima amb Mallorca després de l'atemptat de Calvià
L'aeroport de Palma ha estat tancat durant prop de dues hores i alguns vols han hagut de ser desviats cap a altres ciutats
Agències
Calvià
Ult. Act. 30/07/2009 21:23
L'aeroport de Son Sant Joan de Palma ha tornat a obrir a la circulació aèria a les 17.55 hores d'aquest dijous, després de gairebé dues hores d'estar tancat per l'aplicació de l'operació Gàbia, arran de l'atemptat de Calvià. Hi ha més de dues hores de retard i alguns viatgers han de resoldre la seva reubicació en diversos avions, a causa de la supressió dels vols durant les hores d'aplicació de l'operació Gàbia.
L'aeroport de Palma ha quedat tancat a les 16,00 hores i això ha afectat tant als vols que havien de sortir de l'illa com als que tenien Palma com a destinació. Durant les prop de dues hores que Son San Joan ha estat tancat, altres aeroports, com el de Barcelona, han rebut els avions que anaven cap a Mallorca. També s'ha reprès l'activitat del tràfic marítim als ports de Palma i Alcúdia, però els vaixells no poden salpar fins després de ser escorcollats per la Guàrdia Civil i d'haver rebut autorització expressa.
La vigilància policial provoca importants retards en la sortida dels creuers atracats a Palma. Un d'ells ha salpat dues hores després del que tenia previst i quatre grans vaixells més estan pendents del final de l'escorcoll policial. També s'han vist afectats els vaixells que fan línies regulars entre Mallorca, altres illes i la Península.
D'altra banda, l'illa de Mallorca ha estat la destinació d'efectius policials desplaçats especialment per vigilar l'habitual estada vacacional de la família reial espanyola al Palau de Marivent. Agents de les unitats d'intervenció policial (UIP) van cada any a Mallorca i fan més visible la seva presència, que reparteixen en cinc torns. També hi ha agents de la brigada mòbil, dedicats habitualment al control de trens, fronteres de Ceuta i Melilla o a l'operació Pas de l'Estret. La seva tasca és la vigilància de l'arribada de viatgers de la península o de les altres illes balears.
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 11:02
Retards a Mallorca per l'atemptat d'ETA
Transport aeri i aeroports, transport marítim i ports, per cable, etc.
Transporte aéreo y aeropuertos, transporte marítimo y puertos, por cable, etc.
Transporte aéreo y aeropuertos, transporte marítimo y puertos, por cable, etc.
Retards a Mallorca per l'atemptat d'ETA
Entrada Autor: Guigui » Dijous 30/07/2009 21:42
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Torna a “Aeri, marítim i altres”
Salta a
- Transport Ferroviari / Transporte Ferroviario
- ↳ Ferrocarril àrea Barcelona
- ↳ Ferrocarril a Catalunya
- ↳ Ferrocarril en general
- ↳ Material rodant ferroviari
- ↳ Propostes ferroviàries
- Transport per carretera / Transporte por carretera
- ↳ Autobusos i resta transport públic
- ↳ Vehicles privats
- Altres tipus de transport / Otros tipos de transporte
- ↳ Aeri, marítim i altres
- ↳ Transport en general
- Temes Diversos / Temas Varios
- ↳ Història del transport
- ↳ Nou mapa d'elements i cotxeres dels tramvies antics
- ↳ Mapa d'elements històrics a Barcelona (versió 2007)
- ↳ Trobades i esdeveniments
- ↳ Oci i divertiments
- ↳ Comunicats del Fòrum
- ↳ Suggeriments, proves i Off-topic
- Enllaços
- ↳ Enllaços recomanats
- ↳ Trenscat.cat
- ↳ Wefer.com
- ↳ Museu del Transport de Barcelona
- ↳ Fundación Ferrocarriles Españoles
- ↳ ARCA
- ↳ Autobuses BCN
- ↳ TMB
- ↳ FGC
- ↳ RENFE
- ↳ Revista de Ferrocarrils
- ↳ Federació Catalana d'Amics del Ferrocarril
- ↳ Promoció del Transport Públic (PTP)
- ↳ Associació d'Amics del Ferrocarril de Barcelona
- ↳ Agrupació Ferroviària 5a Zona
- ↳ El web del Tren d'Olot
- ↳ Carrilet de Sant Feliu de Guixols a Girona
- ↳ Rodalies de Catalunya
- ↳ ARMF
- ↳ Històries del transport per carretera de Catalunya
- ↳ Associació per la Preservació del Patrimoni Ferroviari i Industrial de Móra la Nova
- ↳ Agrupament Ferroviari de Barcelona
- ↳ Con la voluntad de perdurar
- ↳ ADEMAS bloc
- ↳ Red ferroviaria de Barcelona
- ↳ Ferrocarriles de España
- ↳ Bloc de Territori i Sostenibilitat
- ↳ Rails i ferradures
- ↳ Notes de transport públic al Barcelonès Nord
- ↳ Club Ferroviari de Terrassa
- ↳ Associació d’Amics del Ferrocarril de Valls i de L’Alt Camp
- ↳ Gran Metro de Barcelona
- ↳ Bloc d'ACEMA
- ↳ Historias del tren
- ↳ Historia de la Seat
- ↳ Cremallera de Núria
- ↳ Mou-te
- ↳ Centre de Modelisme Ferroviari de Sabadell (CEMFES)
- ↳ Amics del Bus
- ↳ Ral·li d'Autobusos Clàssics de Barcelona
- ↳ Rails sense fronteres
- ↳ Los tranvías de vapor de España
- ↳ AFEVI Amics del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú
- ↳ ASAFEGI, Associació d’Amics del Ferrocarril de les Comarques Gironines
- ↳ CAFC Club d'Amics del Ferrocarril de Cornellà (Nou)
- ↳ Tren de l'Oreneta (Nou)
- ↳ Tren de Palau
- ↳ AEHA: Associació d'Estudis Històrics de l'Automoció
- ↳ Grup Ferroviari Mataró
- ↳ Cercle Històric Miquel Biada BCN Mataró
- ↳ Albert Guillaumes (Nou)
- ↳ Associació d'Amics del ferrocarril de Sant Cugat del Vallès (Nou)
- ↳ ATM de Barcelona (Nou)
- ↳ ATM Àrea de Girona (Nou)
- ↳ ATM Camp de Tarragona (Nou)
- ↳ ATM Lleida (Nou)
- ↳ Ferroviaria.cat (Nou)
- ↳ Crònica del Transport al Barcelonès Nord (Nou)
- Índex del fòrum
- Totes les hores són UTC+02:00
- Elimina les galetes
- Privadesa
- Condicions
- Contacta amb nosaltres
Funciona amb phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Traducció del phpBB: Isaac Garcia Abrodos
Traducció del phpBB: Isaac Garcia Abrodos