Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Otro CIVIA desparejado ¡¡¡
Durante todo el sábado 12/01/2008 está realizando los l'Hospitalet - Mataró / Calella la composición "desparejada" 464-211+463-214.
Y la tercera que va desparejada la 464-203 + 463-213 que a las 20.47 salen de L'Hospitalet, así pues y si las cuentas no fallan, ya hay tres composiciones desparejadas, las dos anteriores y la 464-210+463-208
Y la tercera que va desparejada la 464-203 + 463-213 que a las 20.47 salen de L'Hospitalet, así pues y si las cuentas no fallan, ya hay tres composiciones desparejadas, las dos anteriores y la 464-210+463-208
Coi, jo últimament sempre els hi veig, en doble...De fet volia comentar-ho al fòrum, m'extranyava veure'n sempre de dobles...entfe001 ha escrit:Girona is not Barcelona!
Però tot i la brometa aprofito per deixar-la caure aquí (ho he dit també en un altre fil, no recordo quin): si van arribant Civies i 440R al nucli de Rodalies Barcelona, per què no hi ha manera que els regionals internacionals per Portbou vagin amb doble composició?

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Segons la meva llibreta:
- 12 de gener de 2008: tren sentit Portbou amb sortida de Sants a les 15.25 en simple.
- 4 de gener de 2008: tren sentit Portbou amb sortida de Sants a les 13.25 en simple.
- 22 de desembre de 2007: tren sentit Portbou amb sortida de Sants a les 13.25 en simple.
- 7 de desembre de 2007: tren sentit Portbou amb sortida de Sants a les 13.25 en simple.
- 19 de novembre de 2007: tren sentit Barcelona amb sortida de Girona a les 11.15 en simple.
- 17 de novembre de 2007: tren sentit Portbou amb sortida de Sants a les 13.25 en simple.
- 5 de novembre de 2007: tren sentit Barcelona amb sortida de Girona a les 11.15 en simple (i acabant a SAC per avaria).
- 29 d'octubre de 2007: tren sentit Barcelona amb sortida de Girona a les 11.15 en doble.
- 27 d'octubre de 2007: tren sentit Portbou amb sortida de Sants a les 11.25 en simple.
The answer, my friend, is blowing in Renfomentadif...entfe001 ha escrit:Però tot i la brometa aprofito per deixar-la caure aquí (ho he dit també en un altre fil, no recordo quin): si van arribant Civies i 440R al nucli de Rodalies Barcelona, per què no hi ha manera que els regionals internacionals per Portbou vagin amb doble composició?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Doncs jo ja et dic que, per exemple, el día 3 de gener totes les 440 que vaig veure anaven en doble a excepció d'una que va aparèixer per Fornells cap a un quart de dotze (suposo que devia ser el regional de les 08:25 de Sants).

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Ahir diumenge, el Regional BCN-Cerbère de les 17:25 va circular amb doble composició de 440R.
Avistado el 464-218 sin servicio por Cerdanyola a las 20:20, procedente de la Papiol-Mollet y en sentido Montcada
Ojo al tren de las 14.07 en L`Hospitalet, destino BLANES ¡¡¡¡¡ Sí si , por fin ya pasan de los habituales CALELLA / ARENYS / MATARÓ y alemnos hoy (no sé si excepcionalmente iba a BLANES).
463-204 + 464-211
o al revés . . .
464-204 + 463-211 (este tema no lo puedo confirmar al 100%), lo que si confirmo que una era la 204 y otra la 211 e iban en 4+3
463-204 + 464-211
o al revés . . .
464-204 + 463-211 (este tema no lo puedo confirmar al 100%), lo que si confirmo que una era la 204 y otra la 211 e iban en 4+3
Mmm...a l'estiu pujaven fins a Maçanet, pel que sé...

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Sí, però això era degut a que la R1 iniciava i finalitzava el seu recorregut a l'Estació de França ja que feien unes rotacions de material molt rares.aarongilp ha escrit:Mmm...a l'estiu pujaven fins a Maçanet, pel que sé...
A veure si la propera remesa de civies són per la C4,que ja va sent horamikado ha escrit:Ojo al tren de las 14.07 en L`Hospitalet, destino BLANES ¡¡¡¡¡ Sí si , por fin ya pasan de los habituales CALELLA / ARENYS / MATARÓ y alemnos hoy (no sé si excepcionalmente iba a BLANES).
463-204 + 464-211
o al revés . . .
464-204 + 463-211 (este tema no lo puedo confirmar al 100%), lo que si confirmo que una era la 204 y otra la 211 e iban en 4+3

Em posa dels nervis que tots els civies vaguin a la C1.L'únic problema de la C4 és diu Sant VIcenç de Calders,i potser també El Vendrell,cal unes andanes mès altes en aquestes estacions ja!
Yo diría que es la segunda opción, ya que la 463-204 está actualmente en Sevilla (hasta no hace mucho estaba en Valencia). Ese Blanes sería 464-204+463-211
mikado ha escrit:Ojo al tren de las 14.07 en L`Hospitalet, destino BLANES ¡¡¡¡¡ Sí si , por fin ya pasan de los habituales CALELLA / ARENYS / MATARÓ y alemnos hoy (no sé si excepcionalmente iba a BLANES).
463-204 + 464-211
o al revés . . .
464-204 + 463-211 (este tema no lo puedo confirmar al 100%), lo que si confirmo que una era la 204 y otra la 211 e iban en 4+3
Hoy sábado 464-213 + 463-201 a las 15.07 efectuando el L'Hospitalet - Blanes. (la 463 bastante llena de los garabatos de los artistas).
Parlant d'andanes... ahir el Mataró de les 19:08 a Pça. Catalunya circulava en "simple" de 464 (normalment o fa 464+463, tot i que feia dies que no el veia). Donat la immensitat de tren i la gran quantitat de gent que va pujar , la porta que té l’accés per minusvàlids ¡¡¡es va enganxar a l'andana a l'hora de replegar-se!!! ... tot i que nomes es va sentir un "creeeeeeec" i va acabant tancant-se.Mako448 ha escrit:mikado ha escrit:
Em posa dels nervis que tots els civies vaguin a la C1.L'únic problema de la C4 és diu Sant VIcenç de Calders,i potser també El Vendrell,cal unes andanes mès altes en aquestes estacions ja!
Espero que els Civia portin incorporat el ERTMS, perquè ADIF acaba d'anunciar que instalarà el sistema ERTMS-3 als túnels de Catalunya i Passeig de Gràcia.
Pels qui no coneguin que és el sistema ERTMS és el sistema de senyalització i operació ferroviari únic europeu que ha de substituir a sistemes arcaics i prehistòrics com el sistema que ara utilitza Renfe que crec que es diu ASFA. Els sistema ERTMS-3 permet cantons mòvils (cantó són trams de vies que quan passa el tren posen el semàfor en vermell perquè el de darrere no se'l mengi). Aquests cantons mòvils i el nou sistema permet la duplicació de capacitat als túnels. Aiximateix han anunciat que els dos túnels seran exclussivament de Rodalies. Els trens Regionals MD i Llarga Distància que passin per Barcelona hauràn d'estar preparats per fer canvi de via ja que Barcelona només la podran travessar pel túnel TAV.
Pels qui no coneguin que és el sistema ERTMS és el sistema de senyalització i operació ferroviari únic europeu que ha de substituir a sistemes arcaics i prehistòrics com el sistema que ara utilitza Renfe que crec que es diu ASFA. Els sistema ERTMS-3 permet cantons mòvils (cantó són trams de vies que quan passa el tren posen el semàfor en vermell perquè el de darrere no se'l mengi). Aquests cantons mòvils i el nou sistema permet la duplicació de capacitat als túnels. Aiximateix han anunciat que els dos túnels seran exclussivament de Rodalies. Els trens Regionals MD i Llarga Distància que passin per Barcelona hauràn d'estar preparats per fer canvi de via ja que Barcelona només la podran travessar pel túnel TAV.
Amb tots els respectes, però això no m'ho crec de cap manera!EUKibo ha escrit:Els trens Regionals MD i Llarga Distància que passin per Barcelona hauràn d'estar preparats per fer canvi de via ja que Barcelona només la podran travessar pel túnel TAV.
No té res a veure amb tu, sinó amb la manera com es difonen les notícies.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Font? Si a Madrid, van dir que estava en projecte posar-hi ERTMS nivell 1, em sorpren que vulguin implementar el nivell 3, quan encara no han acabat de desenvolupar del tot el nivell 2.EUKibo ha escrit:Espero que els Civia portin incorporat el ERTMS, perquè ADIF acaba d'anunciar que instalarà el sistema ERTMS-3 als túnels de Catalunya i Passeig de Gràcia.
I el FAP que fa servir FGC (entre d'altres) a la L-A què és, última tecnologia?EUKibo ha escrit:Pels qui no coneguin que és el sistema ERTMS és el sistema de senyalització i operació ferroviari únic europeu que ha de substituir a sistemes arcaics i prehistòrics com el sistema que ara utilitza Renfe que crec que es diu ASFA.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
No deu saber que el cocodril que fa servir la SNCF és més antic que l'ASFA...UT596001 ha escrit:I el FAP que fa servir FGC (entre d'altres) a la L-A què és, última tecnologia?EUKibo ha escrit:Pels qui no coneguin que és el sistema ERTMS és el sistema de senyalització i operació ferroviari únic europeu que ha de substituir a sistemes arcaics i prehistòrics com el sistema que ara utilitza Renfe que crec que es diu ASFA.
Efectivament, arreu d'Europa hi ha sistemes de senyalització antics.
La font és LA VANGUARDIA. Cito textualment:
(...)
En esta cuantificación se parte de que, del total, por sentido, 120 convoyes serán peninsulares y tendrán su estación de referencia en Sagrera, mientras que 60, los europeos, se vinculan a Sants. Los otros 60 son regionales. La hipótesis es que todos los servicios de largo recorrido - los AVE y los no AVE que conectarán con las zonas de España que no haya alta velocidad mediante vehículos de ancho variable- y los de media distancia - se incluyen las relaciones entre las ciudades catalanas- circularán por el nuevo trazado.
Una organización ferroviaria de esta dimensión permitirá que los otros dos túneles que cruzan Barcelona, el de Aragó - los expertos descartan que esté ruinoso, como algunos murmuran- y el de plaza Catalunya, se concentren en el tráfico de proximidad. Así, las matemáticas de futuro indican que se podría lograr una capacidad - otra cosa es la utilización- de hasta 620 trenes de cercanías a diario por cada uno de los túneles. Hoy, este número se sitúa en poco más de la mitad, con unos 770 servicios por jornada entre los dos, que se incrementará pronto con la instalación del sistema de seguridad - Ertms- que se utiliza el AVE.
(...)
La font és LA VANGUARDIA. Cito textualment:
(...)
En esta cuantificación se parte de que, del total, por sentido, 120 convoyes serán peninsulares y tendrán su estación de referencia en Sagrera, mientras que 60, los europeos, se vinculan a Sants. Los otros 60 son regionales. La hipótesis es que todos los servicios de largo recorrido - los AVE y los no AVE que conectarán con las zonas de España que no haya alta velocidad mediante vehículos de ancho variable- y los de media distancia - se incluyen las relaciones entre las ciudades catalanas- circularán por el nuevo trazado.
Una organización ferroviaria de esta dimensión permitirá que los otros dos túneles que cruzan Barcelona, el de Aragó - los expertos descartan que esté ruinoso, como algunos murmuran- y el de plaza Catalunya, se concentren en el tráfico de proximidad. Así, las matemáticas de futuro indican que se podría lograr una capacidad - otra cosa es la utilización- de hasta 620 trenes de cercanías a diario por cada uno de los túneles. Hoy, este número se sitúa en poco más de la mitad, con unos 770 servicios por jornada entre los dos, que se incrementará pronto con la instalación del sistema de seguridad - Ertms- que se utiliza el AVE.
(...)