Ciutadella Vila Olímpica abans de les olimpiades

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Ciutadella Vila Olímpica abans de les olimpiades

Entrada Autor: pol » Dissabte 02/02/2008 20:27

hola,

Fa temps que busco per internet fotos o textos sobre la meva estacio (Ciutadella vila Olímpica) avans de ser reformada per les olimpiades, la unica cosa que ser es que es deia ciutadella, algu en te informacio o algu.

Gracies, per avançades
pol l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 02/02/2008 20:43, en total s’ha editat 1 vegada.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4271
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 02/02/2008 20:37

Ciutadella-Vila Olímpica, abans es deia Ciutadella, a seques.



Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dissabte 02/02/2008 20:41

Dons a mi hem van dir que es diea, riera, de la riera del Bogatell, catlans no se de que, i ara que ho pensso Ciutadella Tambe.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4271
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 02/02/2008 21:06

Des de la seva inauguració, el 1977 i fins al 1982 es va dir Ribera, del barri de la Ribera. Així com Bogatell es deia Pedro IV i Llacuna es deia Luchana.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5809
Ubicació: La Gran Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 02/02/2008 21:13

El que era divertit (tota una novetat, per a mi) era passar per aquell tram quan l'estaven reconstruint, es veia el cel a travès del sostre descobert (la L4 circulant "al descobert"!), i els trens no feien parada, lògicament, i per tant el motorista havia d'avisar al passatge.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dissabte 02/02/2008 21:19

Fran-Ikarus ha escrit:El que era divertit (tota una novetat, per a mi) era passar per aquell tram quan l'estaven reconstruint, es veia el cel a travès del sostre descobert (la L4 circulant "al descobert"!), i els trens no feien parada, lògicament, i per tant el motorista havia d'avisar al passatge.
Quant la van refer van obrir el sostre? Interesant



Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Diumenge 03/02/2008 16:26

La decoració era com la de Poblenou, però les rajoles que a Poblenou són grogues a Ciutadella eren blanques.

I jo també recordo que el tren circulava al descobert mentre le remodelaven.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 03/02/2008 21:52

En aquest fil, es parla dels antics accessos de Ciutadella, per poder complementar informació.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 04/02/2008 22:59

Un altre que va gaudir en el seu dia del primer tram de la L4 a l'aire lliure (ha plogut, nois)... ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 864
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dimarts 05/02/2008 0:27

Jo vaig ser usuari el primer dia de la prolongació Barceloneta-Selva de Mar l'any 1977, i recordo que el dia de l'inauguració a la tarda es va fer un pica-pica per els veins del barri al vestibul de l'estació, al que també vaig assistir.

La prolongació del metro comportá la supresió de la línia 141 de bus, i la perdua dels articulats que hi circulavan.

Quand uns anys mes tard es prolongá el metro fins La Pau, es va escursar la línia 41 fins el Pg. de Lluis Companys/Jutjats, i es va prolongar la 6 fins el Besós. Aquest canvi no va tenir el éxit esperat i va fer mobilitzar las asociacions de veins que van lograr la recuperació de la 141 en un primer moment B. Besós-Francesc Maciá, limitat posteriorment a Av. Mistral com fins ara. La 6 va tornar al seu antic final al carrer Llacuna/Taulat.

Sembla ahir, i ja han pasat 30 anys.

Salutacions históriques.



Respon

Torna a “Història del transport”