Allà hi vaig anar el dm. 18. Només per mirar una maquineta que tenia el revisor d'un Catalunya Exprés, ens hi va deixar anar a mi i al meu germà, i ens va donar un punt de llibre amb el dibuix d'un tren que té un calendari d'aquest any 2008, i ma mare el plastificà perquè no es faci malbé. Per cert, hi havia un botó que deia "Hombre Muerto", que ara no m'en recordo per què funcionava. Algú ho sap?
PD: Vaig ficar allò de la "Descàrrega del Train Simulator" perquè ell m'ho va proposar.
La cabina del tren
-
- N2
- Entrades: 19
- Ubicació: Sta. Eulàlia (L'H)
La cabina del tren
FETS REALS:
Un home de Galicia volia volar. Per això, construí un avió de fusta. Li va dir a la seva dona:
-Conchita, empènyem!
Li va empènyer per la finestra, però com que era un simple calaix, en comptes d'anar a NYC, va anar...
CAP AL SEU HORT!!!
Un home de Galicia volia volar. Per això, construí un avió de fusta. Li va dir a la seva dona:
-Conchita, empènyem!
Li va empènyer per la finestra, però com que era un simple calaix, en comptes d'anar a NYC, va anar...
CAP AL SEU HORT!!!
- Estrella_de_Galicia
- N6
- Entrades: 288
- Ubicació: /dev/null
- Contacta:
"Hombre muerto" es para que lo entiendas, un botón que hay que pulsar cuando suena... y te preguntaras de dicha utilidad, pues sirve para que el tren sepa que el maquinista sigue vivo, que no se ha dormido, y en caso de no responder a dicha señal, se activan alarmas como por ejemplo el freno de emergencia para detener el vehiculo... no se si me explico
saludos!!!
saludos!!!
Saludos
Pedro Aguilar
Pedro Aguilar
Realment no cal esperar a que soni per activar-lo; hi ha maquinistes que ja tenen el "ritmillo" agafat i van prement el pedal un parell de segons abans de que soni.
Aquest sistema actua tant si no prems el botó/pedal durant un temps com si ho fas de manera continuada durant un temps.
Aquest sistema actua tant si no prems el botó/pedal durant un temps com si ho fas de manera continuada durant un temps.