De les 440 a les 447 (anys 90)

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Alex_C4
N6
N6
Entrades: 317
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Contacta:

De les 440 a les 447 (anys 90)

Entrada Autor: Alex_C4 » Dilluns 24/03/2008 19:13

Crec com record de la infància, que les 447 van entrar a la C4 cap al 1994, però que ho van fer d'un día per l'altre, (un dilluns) algú que tingui memoria em pot confirmar quin any exactament i si es correcte.

Recordo que la primera impresió que em vaig emportar, va ser la de dir: "Quins seients més durs!". A més la meva mare em comentava dins del 447, que aquelles unitats havíen de ser metros, però que al final no les van voler no sé per quín motiu i que les van agafa renfe i les van reformar.

Algúna persona més gran que jo, em pot confirmar tot això?

Àlex Naranjo.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 24/03/2008 23:14

Que les 447 havien de ser metros??? ostres, a veure si algú pot confirmar-ho! :o



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4271
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 24/03/2008 23:17

Alex_C4 ha escrit:Crec com record de la infància, que les 447 van entrar a la C4 cap al 1994, però que ho van fer d'un día per l'altre, (un dilluns) algú que tingui memoria em pot confirmar quin any exactament i si es correcte.

Recordo que la primera impresió que em vaig emportar, va ser la de dir: "Quins seients més durs!". A més la meva mare em comentava dins del 447, que aquelles unitats havíen de ser metros, però que al final no les van voler no sé per quín motiu i que les van agafa renfe i les van reformar.

Algúna persona més gran que jo, em pot confirmar tot això?

Àlex Naranjo.
Tot són llegendes urbanes...



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 25/03/2008 0:36

Les UT447 són una millora de les més antigues UT446 (que al nucli de Barcelona no tenim), que alhora són l'evolució del desaparegut prototip 445.001 dissenyat per Renfe per a serveis de rodalia.



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 25/03/2008 0:41

Alex_C4 ha escrit:A més la meva mare em comentava dins del 447, que aquelles unitats havíen de ser metros, però que al final no les van voler no sé per quín motiu i que les van agafa renfe i les van reformar.
No disposo de dades que ho corroborin, però a primera vista sembla impossible que les 447 anessin per metros. L'alçada respecte l'andana i, molt possiblement, també l'amplada i la llargada dels cotxes per als radis d'algunes corbes de la L1 (ex. Espanya) ho haurien fet inviable.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7211
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 25/03/2008 10:06

entfe001 ha escrit:Les UT447 són una millora de les més antigues UT446 (que al nucli de Barcelona no tenim), que alhora són l'evolució del desaparegut prototip 445.001 dissenyat per Renfe per a serveis de rodalia.
Més informació aquí:
http://www.wefer.com/w5/renfe/446.htm



252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Dimecres 26/03/2008 15:46

Alex_C4 ha escrit:Crec com record de la infància, que les 447 van entrar a la C4 cap al 1994, però que ho van fer d'un día per l'altre, (un dilluns) algú que tingui memoria em pot confirmar quin any exactament i si es correcte.
Les 447 van entrar en servei l'any 1993 a Barcelona.
Alex_C4 ha escrit: Recordo que la primera impresió que em vaig emportar, va ser la de dir: "Quins seients més durs!". A més la meva mare em comentava dins del 447, que aquelles unitats havíen de ser metros, però que al final no les van voler no sé per quín motiu i que les van agafa renfe i les van reformar.
Mentida
entfe001 ha escrit:Les UT447 són una millora de les més antigues UT446 (que al nucli de Barcelona no tenim), que alhora són l'evolució del desaparegut prototip 445.001 dissenyat per Renfe per a serveis de rodalia.
Aixó no és del tot cert.Les 447 porten la mateixa caixa per poder fer composicions amb les 446 sense problemes.
Però a la llarga s'ha vist que no es recomanable posar 446 i 447 acoblades perquè les 447 paiteixen molt a les arrecades i frenades ja que el fre elèctric actua de manera diferent en les 447.

De la CEDETI nomès van aprofitar el bogie ja que va donar mals resultats,sobretot quan li van afeigir un remolc intermig.

Comparem

Renfe 447
Renfe 446

Salutacions



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3988
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 28/03/2008 21:42

Si jo tambe recordo que vaig veure les primeres 447 cap a aquells anys aqui a osona. Pero com que els veia tots iguals no en feia massa cas, si que recordo l'entrada de les 450 per la C2 abans dels JJOO del 92 a St Celoni. Tinc mes present el record de les 440 originals en blau i groc. :riure


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4271
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 28/03/2008 23:19

252-071 ha escrit:
entfe001 ha escrit:Les UT447 són una millora de les més antigues UT446 (que al nucli de Barcelona no tenim), que alhora són l'evolució del desaparegut prototip 445.001 dissenyat per Renfe per a serveis de rodalia.
Aixó no és del tot cert.Les 447 porten la mateixa caixa per poder fer composicions amb les 446 sense problemes.
Però a la llarga s'ha vist que no es recomanable posar 446 i 447 acoblades perquè les 447 paiteixen molt a les arrecades i frenades ja que el fre elèctric actua de manera diferent en les 447.
A més, en una composició 446+447, la velocitat de la 447 es veurà limitada als 100 km/h de màxima de la 446.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 30/03/2008 12:06

Alex_C4 ha escrit:Recordo que la primera impresió que em vaig emportar, va ser la de dir: "Quins seients més durs!". A més la meva mare em comentava dins del 447, que aquelles unitats havíen de ser metros, però que al final no les van voler no sé per quín motiu i que les van agafa renfe i les van reformar.
Aquesta mateixa llegenda es comentava quan van entrar en servei les 112 de FGC. Es deia que s'havien fet per a RENFE i, al no voler-les, les va comprar FGC. De fet, m'argumentava qui m'ho va dir que "són idèntiques!" (referint-se a les 112 respecte de les 447). Evidentment no ho són, i no hi vaig fer més cas. Ara bé, desconeixia que aquesta llegenda també hagués estat per les 447...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari”