Alex_C4 ha escrit:Crec com record de la infància, que les 447 van entrar a la C4 cap al 1994, però que ho van fer d'un día per l'altre, (un dilluns) algú que tingui memoria em pot confirmar quin any exactament i si es correcte.
Les 447 van entrar en servei l'any 1993 a Barcelona.
Alex_C4 ha escrit:
Recordo que la primera impresió que em vaig emportar, va ser la de dir: "Quins seients més durs!". A més la meva mare em comentava dins del 447, que aquelles unitats havíen de ser metros, però que al final no les van voler no sé per quín motiu i que les van agafa renfe i les van reformar.
Mentida
entfe001 ha escrit:Les UT447 són una millora de les més antigues UT446 (que al nucli de Barcelona no tenim), que alhora són l'evolució del desaparegut prototip 445.001 dissenyat per Renfe per a serveis de rodalia.
Aixó no és del tot cert.Les 447 porten la mateixa caixa per poder fer composicions amb les 446 sense problemes.
Però a la llarga s'ha vist que no es recomanable posar 446 i 447 acoblades perquè les 447 paiteixen molt a les arrecades i frenades ja que el fre elèctric actua de manera diferent en les 447.
De la CEDETI nomès van aprofitar el bogie ja que va donar mals resultats,sobretot quan li van afeigir un remolc intermig.
Comparem
Renfe 447
Renfe 446
Salutacions
👍0👎0