
Integració tarifària a Lleida
Re: Integració tarifària a Lleida
ara fa falta que les targes sense contacte es posin a barcelona.... 

-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
He rebut aquesta resposta de l'ATM lleidatana, sobre els punts d'adquisició de la targeta sense contacte vàlida per als FGC Lleioda-Balaguer.
Bon dia senyor Ripollés,
En relació a la seva consulta la targeta sense contacte s’implanta avui dia 31 de març de 2008 per al tram Lleida – Balaguer, i es pot adquirir a l’oficina d’atenció al client de Autobusos de Lleida, al costat de l’estació d’autobusos de Lleida, i també als ajuntaments de tots els pobles integrats en el Sistema Tarifari Integrat.
Per a mes informació consulti la web de l’ATM de Lleida ( http://www.atmlleida.cat).
Atentament,
ATM LLEIDA
Bon dia senyor Ripollés,
En relació a la seva consulta la targeta sense contacte s’implanta avui dia 31 de març de 2008 per al tram Lleida – Balaguer, i es pot adquirir a l’oficina d’atenció al client de Autobusos de Lleida, al costat de l’estació d’autobusos de Lleida, i també als ajuntaments de tots els pobles integrats en el Sistema Tarifari Integrat.
Per a mes informació consulti la web de l’ATM de Lleida ( http://www.atmlleida.cat).
Atentament,
ATM LLEIDA
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Doncs té tela, haver d'anar a buscar la targeta a les quimbambes si et vols estrenar amb el tren de Balaguer. 

a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Entra en marxa , amb mancances i falta d'informació, el nou sistema tarifari integrat
Alguns lleidatans i veïns de les diferents poblacions de la comarca del Segrià ja han passat aquest matí per l'oficina de SARBUS per fer-se la T-MES o demanar informació sobre el nou sistema tarifari. No obstant, molts usuaris de la línia de tren Balaguer-Lleida i dels busos interurbans del Segrià encara no coneixien el nou servei i tampoc sabien on poden fer-se la targeta d'abonament. Per pal.liar aquesta desinformació -ni a l'estació d'autobusos interurbans ni a Renfe en sabien res aquest matí de la integració tarifària-, el president del consell comarcal del Segrià, Ricard Pons, ha anunciat una campanya de difusió no només a Lleida sinó també a tots els municipis de la comarca on es podrà dur a terme. El nou sistema tarifari, que estarà del tot desplegat el proper mes de juny, permetrà fer fins a tres transbordaments en un termini d'una hora i mitja pagant un sol bitllet.
http://cat.lleida.com/actualitat/notici ... 479#activa
Alguns lleidatans i veïns de les diferents poblacions de la comarca del Segrià ja han passat aquest matí per l'oficina de SARBUS per fer-se la T-MES o demanar informació sobre el nou sistema tarifari. No obstant, molts usuaris de la línia de tren Balaguer-Lleida i dels busos interurbans del Segrià encara no coneixien el nou servei i tampoc sabien on poden fer-se la targeta d'abonament. Per pal.liar aquesta desinformació -ni a l'estació d'autobusos interurbans ni a Renfe en sabien res aquest matí de la integració tarifària-, el president del consell comarcal del Segrià, Ricard Pons, ha anunciat una campanya de difusió no només a Lleida sinó també a tots els municipis de la comarca on es podrà dur a terme. El nou sistema tarifari, que estarà del tot desplegat el proper mes de juny, permetrà fer fins a tres transbordaments en un termini d'una hora i mitja pagant un sol bitllet.
http://cat.lleida.com/actualitat/notici ... 479#activa
Tenint en compte la dimensió dels pobles de la línia, no crec que suposi més de 10 minuts, com a molt, a peu des de l'estació de tren pertinent. Més fàcil que a moltíssims pobles de la RMB per comprar la T-10, on has de dependre dels horaris de l'estanc.Guigui ha escrit:Doncs té tela, haver d'anar a buscar la targeta a les quimbambes si et vols estrenar amb el tren de Balaguer.
A part, hi han força més punts de recàrrega, la llista de la qual està disponible a la web de l'ATM lleidatana.
Penso que abans cal desenvolupar correctament la tecnologia, per tant em sembla bé que siguem els últims a tenir tarjetes snese contacte. Al cap i a la fi, a la RMB vàrem ser els primers en tenir integració tarifària. Primer, que tinguin integració tarifària als nuclis més importants (Girona, Manresa, Camp de Tarragona...) i després, canviar el nostre sistema. Al cap i a la fi, hi han moltes altres prioritats: canvi de la política de títols, redinició de les zones perquè deixi de ser una zonificació totalment injusta i descarada a beneficiar l'àrea socialista de Barcelona i moltes altres coses a corregir.fcuevas27 ha escrit:ara fa falta que les targes sense contacte es posin a barcelona....
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
No acabo de veure el per què cal que perquè hi hagi integració tarifària a Girona, no es pugui començar a implantar la tarja sense contacte a BCN.UT596001 ha escrit:Primer, que tinguin integració tarifària als nuclis més importants (Girona, Manresa, Camp de Tarragona...)
UT596001 ha escrit:canvi de la política de títols, redinició de les zones perquè deixi de ser una zonificació totalment injusta i descarada a beneficiar l'àrea socialista de Barcelona




Quina se suposa que és "l'Àrea Socialista" de Barcelona? Per cert, diria que l'actual zonificació no la van fer els socialistes...
Ah...

Una altra notícia sobre la integració al TN Comarques de Lleida:
http://www.youtube.com/watch?v=I6F5s1ag1nQ
http://www.youtube.com/watch?v=I6F5s1ag1nQ
Aneu a saber perquè, però d'alguna manera, no m'estranya gens...[...] -ni a l'estació d'autobusos interurbans ni a Renfe en sabien res aquest matí de la integració tarifària-, [...]

a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Los usuarios de los autobuses de Lleida desconocen la tarifa única
El primer día de la puesta en marcha del sistema tarifario integrado del área de Lleida comenzó con el total desconocimiento por parte de los usuarios de los autobuses y de los Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) de las nuevas ventajas, sobre todo, económicas que comporta. Incluso algunos conductores de autobús tuvieron que coger ellos mismos los folletos informativos para enterarse de cuáles eran los nuevos servicios y poder ofrecérselos a los usuarios.
En la tarde de ayer, en la Oficina d’Atenció al Client de la ATM de Lleida, tan sólo se habían procesado seis tarjetas T-Mes, que son las que están disponibles de momento, y la gente que quería informarse de las nuevas tarifas o iban a recargar su tarjeta se enteraba de la puesta en marcha de la nueva tarjeta gracias a los folletos.
Esta sensación no la tenían a primera hora de la mañana las personalidades que asistieron a la presentación del nuevo sistema al salón de pleno del Ayuntamiento de Lleida con el alcalde Àngel Ros, el delegado del Govern en Lleida, Miquel Pueyo, y el presidente del Consell Comarcal del Segrià, Ricard Pons, como cabezas de cartel. El director del programa de Mobilitat i Grans Infraestructures, Esteve Tomàs, llegó incluso a alabar las campañas informativas de la ATM de Lleida que, de momento, no han calado entre los ciudadanos.
Con la integración tarifaria que entró en funcionamiento ayer, los clientes con un abono T-Mes podrán utilizar 17 líneas de autobuses de Lleida ciudad, 14 de autobuses interurbanos y los FGC entre Lleida y Balaguer con un único billete. Según la zona en la que se viaje -la 1 es para trasladarse entre poblaciones alejadas menos de 15 kilómetros de Lleida y la 2 para el resto-, el precio del viaje va de los 0,40 euros la primera zona a los 0,58 de la segunda. Antes del 1 de junio, los vecinos de los 41 municipios integrados tarifariamente podrán usar este servicio también con las targetas T-10, T-10/30 y T-50/30.
Durante la presentación del sistema, el alcalde de Lleida destacó la importancia de impulsar la utilización del transporte público, en una comarca, el Segrià, en la que circulan diariamente 300.000 vehículos particulares diarios.
El Segrià, tras Barcelona, es la segunda ATM de Catalunya, en contar con billete único en el transporte público.
http://www.lamanyana.es/web/html/lanoti ... a=03:00:00
El primer día de la puesta en marcha del sistema tarifario integrado del área de Lleida comenzó con el total desconocimiento por parte de los usuarios de los autobuses y de los Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) de las nuevas ventajas, sobre todo, económicas que comporta. Incluso algunos conductores de autobús tuvieron que coger ellos mismos los folletos informativos para enterarse de cuáles eran los nuevos servicios y poder ofrecérselos a los usuarios.
En la tarde de ayer, en la Oficina d’Atenció al Client de la ATM de Lleida, tan sólo se habían procesado seis tarjetas T-Mes, que son las que están disponibles de momento, y la gente que quería informarse de las nuevas tarifas o iban a recargar su tarjeta se enteraba de la puesta en marcha de la nueva tarjeta gracias a los folletos.
Esta sensación no la tenían a primera hora de la mañana las personalidades que asistieron a la presentación del nuevo sistema al salón de pleno del Ayuntamiento de Lleida con el alcalde Àngel Ros, el delegado del Govern en Lleida, Miquel Pueyo, y el presidente del Consell Comarcal del Segrià, Ricard Pons, como cabezas de cartel. El director del programa de Mobilitat i Grans Infraestructures, Esteve Tomàs, llegó incluso a alabar las campañas informativas de la ATM de Lleida que, de momento, no han calado entre los ciudadanos.
Con la integración tarifaria que entró en funcionamiento ayer, los clientes con un abono T-Mes podrán utilizar 17 líneas de autobuses de Lleida ciudad, 14 de autobuses interurbanos y los FGC entre Lleida y Balaguer con un único billete. Según la zona en la que se viaje -la 1 es para trasladarse entre poblaciones alejadas menos de 15 kilómetros de Lleida y la 2 para el resto-, el precio del viaje va de los 0,40 euros la primera zona a los 0,58 de la segunda. Antes del 1 de junio, los vecinos de los 41 municipios integrados tarifariamente podrán usar este servicio también con las targetas T-10, T-10/30 y T-50/30.
Durante la presentación del sistema, el alcalde de Lleida destacó la importancia de impulsar la utilización del transporte público, en una comarca, el Segrià, en la que circulan diariamente 300.000 vehículos particulares diarios.
El Segrià, tras Barcelona, es la segunda ATM de Catalunya, en contar con billete único en el transporte público.
http://www.lamanyana.es/web/html/lanoti ... a=03:00:00
Els polítics, sempre en la seva bombolla...Sky ha escrit:Esta sensación no la tenían a primera hora de la mañana las personalidades que asistieron a la presentación del nuevo sistema al salón de pleno del Ayuntamiento de Lleida con el alcalde Àngel Ros, el delegado del Govern en Lleida, Miquel Pueyo, y el presidente del Consell Comarcal del Segrià, Ricard Pons, como cabezas de cartel. El director del programa de Mobilitat i Grans Infraestructures, Esteve Tomàs, llegó incluso a alabar las campañas informativas de la ATM de Lleida que, de momento, no han calado entre los ciudadanos.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Molt simple: posar la tarja sense contacte a la RMB (que NO només és Barcelonawefer ha escrit:No acabo de veure el per què cal que perquè hi hagi integració tarifària a Girona, no es pugui començar a implantar la tarja sense contacte a BCN.

Jo crec que és prou clar amb què em refereixo a àrea socialista, donat que a tots els municipis excepte un d'una antiga àrea amb govern "propi" (afortunadament abolit) manen els socialistes. I el fet que la zona 1 equivalgui a l'àrea de la EMT incloent municipis a gairebé 30 km de distància de Barcelona, doncs com que no crec que ho fessin en el seu dia perquè sí, i si preciament qui mana a la EMT són els socialistes... massa casualitats, no?wefer ha escrit:![]()
![]()
![]()
![]()
Quina se suposa que és "l'Àrea Socialista" de Barcelona? Per cert, diria que l'actual zonificació no la van fer els socialistes...
Ah...
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
La Manyana:
Los usuarios de los autobuses de Lleida desconocen la tarifa única
Lleida - Ana Pascual / Gerard del Castillo 2008-04-01
El primer día de la puesta en marcha del sistema tarifario integrado del área de Lleida comenzó con el total desconocimiento por parte de los usuarios de los autobuses y de los Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) de las nuevas ventajas, sobre todo, económicas que comporta. Incluso algunos conductores de autobús tuvieron que coger ellos mismos los folletos informativos para enterarse de cuáles eran los nuevos servicios y poder ofrecérselos a los usuarios.
En la tarde de ayer, en la Oficina d’Atenció al Client de la ATM de Lleida, tan sólo se habían procesado seis tarjetas T-Mes, que son las que están disponibles de momento, y la gente que quería informarse de las nuevas tarifas o iban a recargar su tarjeta se enteraba de la puesta en marcha de la nueva tarjeta gracias a los folletos.
Esta sensación no la tenían a primera hora de la mañana las personalidades que asistieron a la presentación del nuevo sistema al salón de pleno del Ayuntamiento de Lleida con el alcalde Àngel Ros, el delegado del Govern en Lleida, Miquel Pueyo, y el presidente del Consell Comarcal del Segrià, Ricard Pons, como cabezas de cartel. El director del programa de Mobilitat i Grans Infraestructures, Esteve Tomàs, llegó incluso a alabar las campañas informativas de la ATM de Lleida que, de momento, no han calado entre los ciudadanos.
Con la integración tarifaria que entró en funcionamiento ayer, los clientes con un abono T-Mes podrán utilizar 17 líneas de autobuses de Lleida ciudad, 14 de autobuses interurbanos y los FGC entre Lleida y Balaguer con un único billete. Según la zona en la que se viaje -la 1 es para trasladarse entre poblaciones alejadas menos de 15 kilómetros de Lleida y la 2 para el resto-, el precio del viaje va de los 0,40 euros la primera zona a los 0,58 de la segunda. Antes del 1 de junio, los vecinos de los 41 municipios integrados tarifariamente podrán usar este servicio también con las targetas T-10, T-10/30 y T-50/30.
Durante la presentación del sistema, el alcalde de Lleida destacó la importancia de impulsar la utilización del transporte público, en una comarca, el Segrià, en la que circulan diariamente 300.000 vehículos particulares diarios.
El Segrià, tras Barcelona, es la segunda ATM de Catalunya, en contar con billete único en el transporte público.
Los usuarios de los autobuses de Lleida desconocen la tarifa única
Lleida - Ana Pascual / Gerard del Castillo 2008-04-01
El primer día de la puesta en marcha del sistema tarifario integrado del área de Lleida comenzó con el total desconocimiento por parte de los usuarios de los autobuses y de los Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) de las nuevas ventajas, sobre todo, económicas que comporta. Incluso algunos conductores de autobús tuvieron que coger ellos mismos los folletos informativos para enterarse de cuáles eran los nuevos servicios y poder ofrecérselos a los usuarios.
En la tarde de ayer, en la Oficina d’Atenció al Client de la ATM de Lleida, tan sólo se habían procesado seis tarjetas T-Mes, que son las que están disponibles de momento, y la gente que quería informarse de las nuevas tarifas o iban a recargar su tarjeta se enteraba de la puesta en marcha de la nueva tarjeta gracias a los folletos.
Esta sensación no la tenían a primera hora de la mañana las personalidades que asistieron a la presentación del nuevo sistema al salón de pleno del Ayuntamiento de Lleida con el alcalde Àngel Ros, el delegado del Govern en Lleida, Miquel Pueyo, y el presidente del Consell Comarcal del Segrià, Ricard Pons, como cabezas de cartel. El director del programa de Mobilitat i Grans Infraestructures, Esteve Tomàs, llegó incluso a alabar las campañas informativas de la ATM de Lleida que, de momento, no han calado entre los ciudadanos.
Con la integración tarifaria que entró en funcionamiento ayer, los clientes con un abono T-Mes podrán utilizar 17 líneas de autobuses de Lleida ciudad, 14 de autobuses interurbanos y los FGC entre Lleida y Balaguer con un único billete. Según la zona en la que se viaje -la 1 es para trasladarse entre poblaciones alejadas menos de 15 kilómetros de Lleida y la 2 para el resto-, el precio del viaje va de los 0,40 euros la primera zona a los 0,58 de la segunda. Antes del 1 de junio, los vecinos de los 41 municipios integrados tarifariamente podrán usar este servicio también con las targetas T-10, T-10/30 y T-50/30.
Durante la presentación del sistema, el alcalde de Lleida destacó la importancia de impulsar la utilización del transporte público, en una comarca, el Segrià, en la que circulan diariamente 300.000 vehículos particulares diarios.
El Segrià, tras Barcelona, es la segunda ATM de Catalunya, en contar con billete único en el transporte público.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Dedueixo que el correu només fa referència a la targeta T-Mes (l'única a la venda actualment), que com és personalitzada només es pot sol·licitar a les oficines d'Autobusos de Lleida i als ajuntaments. Segons el web de l'ATM, però, els altres títols es podran adquirir als punts de recàrrega (quioscos, administracions de loteria, etc).
Això em va cridar l'atenció perquè ara només es poden adquirir les targetes sense contacte d'Autobusos de Lleida a les seues oficines de Pl. Espanya.
Això em va cridar l'atenció perquè ara només es poden adquirir les targetes sense contacte d'Autobusos de Lleida a les seues oficines de Pl. Espanya.
¡Rojillos!
Tornant una mica al tema, han canviat les màquines Maexbic taronges de TMG per a la lectura de targetes de contacte pel model que fa servir TEISA, si bé aquestes llegeixen perfectament les actuals targetes sense contacte de l'empresa municipal d'autobusos.
Aquest pas suposo que era necessari per a la integració tarifària a Girona.
Tornant una mica al tema, han canviat les màquines Maexbic taronges de TMG per a la lectura de targetes de contacte pel model que fa servir TEISA, si bé aquestes llegeixen perfectament les actuals targetes sense contacte de l'empresa municipal d'autobusos.
Aquest pas suposo que era necessari per a la integració tarifària a Girona.
Els busos urbans i interurbans ja incorporen el logo de l'ATM al frontal i als laterals.
Ara n'anava a parlar en algun fil, si existeix, de l'ATM Girona...tinc noticiesentfe001 ha escrit:¡Rojillos!
Tornant una mica al tema, han canviat les màquines Maexbic taronges de TMG per a la lectura de targetes de contacte pel model que fa servir TEISA, si bé aquestes llegeixen perfectament les actuals targetes sense contacte de l'empresa municipal d'autobusos.
Aquest pas suposo que era necessari per a la integració tarifària a Girona.


Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
A dia d'avui encara no es comercialitzen els títols de l'ATM que suposadament sortien a la venda el dia 31 del mes passat. A l'oficina d'Autobusos de Lleida no saben quan les tindran i m'han aconsellat que vagi trucant jo mateix a l'ATM. 
