Avui dijous 10 d'abril. I sense esperar-la, que anava acompanyat i no es plan de fer el freak

Vox
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 21:44
Entrada Autor: Vox » Dijous 10/04/2008 21:31
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 12/04/2008 17:54
Entrada Autor: EUKibo » Dissabte 12/04/2008 22:06
Entrada Autor: Guigui » Dissabte 12/04/2008 22:21
Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 12/04/2008 22:45
És el que té, que siguin uns trens de fa 30 anys. A més, has pensat que la causa de que no tingui tants passatgers sigui perquè és una línia que, dit d'una manera una mica bèstia, no du enlloc?EUKibo ha escrit:Per greu desgràcia ha arribar un tanc de la segona guerra mundial escandalós amb tecnologia soviètica d'abans de la guerra freda anomenat 1100... No m'estranya que la L4 no tingui tants passatgers, amb aquests trens circulant jo m'ho pensaria també alhora d'agafar el metro.
Si un 1100 és tercermundista, llavors no has viatjat en altres metros europeus, que tenen més anys que els 1100, també fan soroll, no tenen aire acondicionat...No hi ha megafonia
El soroll és excessiu i insuportable
Hi ha moltes vibracions
La imatge que dona es lamentablement tercermundista
No es gaire àgil
És el que tenia la tecnologia fa 30 anys, que encara no existia la recuperació d'energia.Pel que tinc entès a la frenada no retornen electricitat
Aquí et delates que no has viatjat mai en 1000/1100, perquè a l'estiu l'aire acondicionat funciona perfectament.A l'estiu té pinta que l'aire acondicionat no funciona
Entrada Autor: Guigui » Dissabte 12/04/2008 22:57
A part de que, si realment no funcionés, voldria dir que, al capdavall, no consumeix tanta energia com afirma el nostre amic més amunt. EUKibo, que el to agre i les incoherències que se t'escapen et delaten!victorcasta ha escrit:Aquí et delates que no has viatjat mai en 1000/1100, perquè a l'estiu l'aire acondicionat funciona perfectament.A l'estiu té pinta que l'aire acondicionat no funciona
Entrada Autor: U-Bahn » Dissabte 12/04/2008 23:54
La majoria dels 1100 (per no dir tots) porten megafonia, no com els 2100 o els 9000.EUKibo ha escrit: No hi ha megafonia
Has sentit mai els 9000?EUKibo ha escrit:El soroll és excessiu i insuportable
3000 i 4000 no reformats, 112... són un gran perill per a la humanitat.EUKibo ha escrit:Presenta greus problemes per a la seguretat al no estar comunicats els vagons entre si
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 13/04/2008 10:10
Aquest tipus de comentaris demagògics m'indignen.EUKibo ha escrit:La imatge que dona es lamentablement tercermundista
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 13/04/2008 13:17
Entrada Autor: El LLOP » Diumenge 13/04/2008 15:46
1er. els tècnics de la companyia MAN no estaven al bàndol comunista a la segona guerra mundial, precissament.EUKibo ha escrit:He agafar la L4 per canviar i no anar a Ciutadella amb el TRAM.
Per greu desgràcia ha arribar un tanc de la segona guerra mundial escandalós amb tecnologia soviètica d'abans de la guerra freda anomenat 1100... No m'estranya que la L4 no tingui tants passatgers, amb aquests trens circulant jo m'ho pensaria també alhora d'agafar el metro.
No hi ha megafonia
El soroll és excessiu i insuportable
Hi ha moltes vibracions
La imatge que dona es lamentablement tercermundista
No es gaire àgil
S'ha quedat 5min avariat a l'estació de Poblenou sense poder obrir portes
Obre les portes tant si com no
Presenta greus problemes per a la seguretat al no estar comunicats els vagons entre si
Deuen consumir una bestialitat d'energia amb el que pesen i veient que la potència la transformen majoritàriament en calor i soroll
Pel que tinc entès a la frenada no retornen electricitat
El pis es massa alt i porta trinxadors de peus si et quedes molt a la vora de la via
Les finestres petites que sembla que estiguis a un búnker
Els fluorescents no són standard que deuen costar un ronyó per trobar i pagar un fluorescent de la mida dels del 1100
A l'estiu té pinta que l'aire acondicionat no funciona
etc etc
Per tornar se m'ha escapat un 9000 i ja em temia el pitjor un altre cop... per sort ha vingut un 2100 i s'ha pogut tornar mínimament còmode a La Pau.
No em puc creure que amb la quantitat de trens nous que han arribat encara no hagin pogut arreglar la L4, a més no m'estranya que tingui problemes de vibracions la línia amb aquests tancs circulant pel suburbà. Al pujar al tren és com si es retrocedís 40 anys a la història, TMB podria treure pasta deixant gravar el "cuentame como pasó" dins els 1100.
Entrada Autor: Busman » Diumenge 13/04/2008 16:27
Entrada Autor: Guigui » Diumenge 13/04/2008 17:02
Entrada Autor: Busman » Diumenge 13/04/2008 18:10
Entrada Autor: Guigui » Diumenge 13/04/2008 18:19
Jo diria que és més aviat l'endarreriment socioeconòmic causat per aquell règim el que ens ha impulsat a desenvolupar un marcat complex d'inferioritat que intentem esmenar amb un afany desmesurat per ser més moderns que ningú i per qualificar de "tercermundista" tot un seguit de coses que fins fa ben poc eren el nostre pa de cada dia.Busman ha escrit:Potser la situació político-economica que va reganr durant la vida útil dels 300 importava per a que quasi ningú se'n plantegés la substitució a curt termini...
Entrada Autor: Busman » Diumenge 13/04/2008 20:51
Entrada Autor: Guigui » Diumenge 13/04/2008 21:30
Tu mateix, però compara la sensació que generen a Barcelona els 3000 i 4000, que tenen poc més de vint anys, amb els "Silberpfeile" del metro de Viena, implantats el 1978 i que encara circulen sense que allí ningú pensi retirar-los.Busman ha escrit:I la navalla d'Occam fa viatjes en el temps i converteix les pedres en or.
Amb tot el carinyo, però trobo que és una lectura força rebuscada.
Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » Diumenge 13/04/2008 21:41
mmm jo recordo que almenys els ultims mesos dels 1000 el aire acondiconat era una mica... inexistent... Pero també afegeixo que d'avegades funcionabenvictorcasta ha escrit:Aquí et delates que no has viatjat mai en 1000/1100, perquè a l'estiu l'aire acondicionat funciona perfectament.
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 13/04/2008 23:00
Inclús, parlant de xarxes més conegudes, els trens "tube" de l'Underground que arriben fins a Heathrow (és a dir, el primer que et trobes quan arribes en avió a Londres, si agafes el Metro per anar fins a la City) són del 1976 (època 1100) i ningú no ho diria.Guigui ha escrit:Tu mateix, però compara la sensació que generen a Barcelona els 3000 i 4000, que tenen poc més de vint anys, amb els "Silberpfeile" del metro de Viena, implantats el 1978 i que encara circulen sense que allí ningú pensi retirar-los.Busman ha escrit:I la navalla d'Occam fa viatjes en el temps i converteix les pedres en or.
Amb tot el carinyo, però trobo que és una lectura força rebuscada.
Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimarts 15/04/2008 12:30
Torna a “Material rodant ferroviari”