Mako448 ha escrit:Qui va atendre a la taquilla?Una noia amb pels llargs,lletja,morena-
Aquesta tia de l'estació de Martorell juro que em fa posar de ràbia,i no l'aguanto,no té ni idea de res i atent als clients com si fos "el company del bar",les dues vegades que he comprat bitllet per anra a Sant Cugat,sempre m'ha atès d'una manera que déu n'hi do![]()
No entenc com renfe pot contractar personal tant ineficaç.
Devolució express
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Re: Rodalies Renfe: fins quan serà gratuit?
Aquesta persona no forma part de la plantilla de Renfe.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Dons sí, la mateixaMako448 ha escrit:Qui va atendre a la taquilla?Una noia amb pels llargs,lletja,morena-
Aquesta tia de l'estació de Martorell juro que em fa posar de ràbia,i no l'aguanto,no té ni idea de res i atent als clients com si fos "el company del bar",les dues vegades que he comprat bitllet per anra a Sant Cugat,sempre m'ha atès d'una manera que déu n'hi do![]()
No entenc com renfe pot contractar personal tant ineficaç.

A més estava aquesta persona fumant, taquilla no hi ha actualment amb les obres de remodelació de l´estació, hi ha com una mena de mostrador com si fos un bar (però no és un bar) i allà vénen els bitllets, i sempre que hi vaig està aquesta...vull dir amb això que a més es passa "pel forro" la prohibició de fumar al recinte del vestíbul de l´estació, perquè aquesta mena de mostrador, és al vestíbul, sense cap mena de separació. A més el de seguretat estava al seu costat, també fumant.

Salutacions.
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
La propera vegada que passis agafes una càmera i el poses a fer fotos a veure que diuen...oscar440 ha escrit:Dons sí, la mateixaMako448 ha escrit:Qui va atendre a la taquilla?Una noia amb pels llargs,lletja,morena-
Aquesta tia de l'estació de Martorell juro que em fa posar de ràbia,i no l'aguanto,no té ni idea de res i atent als clients com si fos "el company del bar",les dues vegades que he comprat bitllet per anra a Sant Cugat,sempre m'ha atès d'una manera que déu n'hi do![]()
No entenc com renfe pot contractar personal tant ineficaç.
A més estava aquesta persona fumant, taquilla no hi ha actualment amb les obres de remodelació de l´estació, hi ha com una mena de mostrador com si fos un bar (però no és un bar) i allà vénen els bitllets, i sempre que hi vaig està aquesta...vull dir amb això que a més es passa "pel forro" la prohibició de fumar al recinte del vestíbul de l´estació, perquè aquesta mena de mostrador, és al vestíbul, sense cap mena de separació. A més el de seguretat estava al seu costat, també fumant.![]()
Salutacions.
-
- N3
- Entrades: 38
Em sembla que ens estem desviant del tema. Realment, hi ha alguna pista sobre quan deixaran de ser gratuïtes les línies que ara podem utilitzar amb això que anomenen "Devolució exprés"?
Pere V.
A Clot quan fas la pregunta et responen "Hasta que llegue el AVE", i si preguntes si el AVE ja no ha arribat et responen amb un simple somriure com dient no puc dir res més perquè no em deixen o no ho sé així que et deixo via lliure per a què t'imaginis el que vulguis.Pere Jorba Subirana ha escrit:Em sembla que ens estem desviant del tema. Realment, hi ha alguna pista sobre quan deixaran de ser gratuïtes les línies que ara podem utilitzar amb això que anomenen "Devolució exprés"?
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
En aquell lloc no es pot fumar perquè no es pot fumar en cap centre de treball.
Pel que fa a la taquilla efectivament està en un bar i el seu personal és d'una empresa que té la gestió integral de l'estació i d'alguna estació més, encarregant-se també de la neteja de l'estació, aquesta empesa s'ha de mantenir quan acabin les obres tot i que no sé on hi haurà la venda de bitllets, previsiblement al mateix lloc.
El bar com a tal és de suposar que estarà enllestit quan acabin les obres de l'estació.
Pel que fa a la gratuïtat de la R2, R7 i R10 o millor dit la superdevolució exprés, més aviat la cara que et posaran a la taquilla és de que no en saben res, no de no poder-te dir res.
Pel que fa a la taquilla efectivament està en un bar i el seu personal és d'una empresa que té la gestió integral de l'estació i d'alguna estació més, encarregant-se també de la neteja de l'estació, aquesta empesa s'ha de mantenir quan acabin les obres tot i que no sé on hi haurà la venda de bitllets, previsiblement al mateix lloc.
El bar com a tal és de suposar que estarà enllestit quan acabin les obres de l'estació.
Pel que fa a la gratuïtat de la R2, R7 i R10 o millor dit la superdevolució exprés, més aviat la cara que et posaran a la taquilla és de que no en saben res, no de no poder-te dir res.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van











De L.V., snif!:
Renfe pone fin a los billetes gratuitos de cercanías
La compañía ferroviaria considera que es el momento de recuperar las tarifas normales ya que las líneas funcionan y el AVE está ya iniciado
18/04/2008 | Actualizada a las 19:27h
Barcelona. (EFE).- Los usuarios que viajan gratis en tres líneas de Cercanías como compensación por las afecciones al servicio derivados del socavón de Bellvitge tendrán que volver a pagar a partir del próximo 10 de mayo, ha informado Renfe.
Los viajeros no estaban obligados a pagar los billetes para usar las líneas 2 sur, 7 y 10 de Cercanías desde el pasado 23 de octubre, cuando se produjo un socavón en Bellvitge (L'Hospitalet de Llobregat, Barcelona) por las obras del AVE que afectó a la circulación de los trenes.
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Però continuarà havent-hi la Devolució express oi?
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
És de suposar que seguirà existint la devolució exprés per retards superiors a 15 minuts, ja que la seva no existència suposaria en cas d'avaria molta més feina en resoldre reclamacions per una quantitat econòmica escassa.
Pel que fa a la gratuïtat, simplement ja era hora que s'acabés, i ara valdria la pena saber quants diners ens ha costat a tots plegats, ja sé que hi ha molta gent que prefereix tenir o reclamar un tren gratuït a tenir un bon servei, jo no, segons algun diari gratuït el cost era de 90.000€ cada dia. doncs es podria calcular en uns 20 milions d'€ el que ha costat, tot i que de la manera que s'ha organitzat crec que trigarem en saber el cost real de tot plegat que malgrat tot és aproximat.
Per cert no us sorprengui trobar ara una explosió del mercat negre de t-10 gràcies a això, que és pel que ha servit.
Pel que fa a la gratuïtat, simplement ja era hora que s'acabés, i ara valdria la pena saber quants diners ens ha costat a tots plegats, ja sé que hi ha molta gent que prefereix tenir o reclamar un tren gratuït a tenir un bon servei, jo no, segons algun diari gratuït el cost era de 90.000€ cada dia. doncs es podria calcular en uns 20 milions d'€ el que ha costat, tot i que de la manera que s'ha organitzat crec que trigarem en saber el cost real de tot plegat que malgrat tot és aproximat.
Per cert no us sorprengui trobar ara una explosió del mercat negre de t-10 gràcies a això, que és pel que ha servit.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Ja, però la pega és que el servei continua sent deficient,, i a sobre ara serà de pagament. Estrany és el dia que no hi han problemes a la C2 

- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Dons no vulguis saber la C3
.

Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Doncs igual que abans de les obres de l'AVE i tothom pagava. Ja fa força temps que no se sentes grans retards a rodalies.metring ha escrit:Ja, però la pega és que el servei continua sent deficient,, i a sobre ara serà de pagament. Estrany és el dia que no hi han problemes a la C2
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Això de que tothom pagava...bé, millor no entrar en detalls, simplement tothom tenia aquesta obligació, ara no hi ha la mateixa pressió de la premsa amb aquest tema i efectivament no hi ha tants problemes com fa uns mesos, tot i que es segueixen notant efectes.
victorcasta ha escrit:Doncs igual que abans de les obres de l'AVE i tothom pagava. Ja fa força temps que no se sentes grans retards a rodalies.metring ha escrit:Ja, però la pega és que el servei continua sent deficient,, i a sobre ara serà de pagament. Estrany és el dia que no hi han problemes a la C2
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Per desgràcia, si que encara hi han grans retards, i de tant en tant, algún tren anul·lat. Haver de pagar per aquest servei...victorcasta ha escrit:Doncs igual que abans de les obres de l'AVE i tothom pagava. Ja fa força temps que no se sentes grans retards a rodalies.metring ha escrit:Ja, però la pega és que el servei continua sent deficient,, i a sobre ara serà de pagament. Estrany és el dia que no hi han problemes a la C2
I els que patim el pèssim servei d'autobús interurbà també ens toca pagar, i a nosaltres, ni servei gratuït ni devolució Xpress. Ja et pots tirar esperant 1 hora 45 minuts a l'autobús quan li toca teòricament cada 30 minuts que a l'arribar el bus o pagues o baixes de l'autobús.metring ha escrit:Per desgràcia, si que encara hi han grans retards, i de tant en tant, algún tren anul·lat. Haver de pagar per aquest servei...
El mateix per als usuaris de Regionals, que tenen moltíssim més dret a tenir gratuïtat en el servei que no pas a la C2, doncs la seva afectació per el "cacau" va ser molt més gran.
Jo crec que tothom té els mateixos drets.
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
És normal que si es fa servir un servei aquest es pagui i fonamentar-se en això per exigir que aquest millori.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Igualment crec que RENFE si no hagués fet els trens gratis la gent no hauria tornat a agafar el tren mai més.
Jo tinc sort que faig el trajecte Castelldefels Universitat - Lloreda |Sant Crist i només he de pagar dos viatges d'una zona i quan la Renfe va puntual arribo a Fondo amb una mica menys de 1h15min i no em torna a marcar, però per exemple trobo molt car el que es cobra per a fer un trajecte Badalona-Mataró. Així no m'estranya que la gent agafi el cotxe.
Jo tinc sort que faig el trajecte Castelldefels Universitat - Lloreda |Sant Crist i només he de pagar dos viatges d'una zona i quan la Renfe va puntual arribo a Fondo amb una mica menys de 1h15min i no em torna a marcar, però per exemple trobo molt car el que es cobra per a fer un trajecte Badalona-Mataró. Així no m'estranya que la gent agafi el cotxe.
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Bé, el cas del Badalona-Mataró és un cas on abans es cobraven 3 zones i es va passar a cobrar-ne 4 quan cap a l'any 2000 perdoneu si no és la data exacta, i és una cosa que va afavorir els desplaçaments cap a Barcelona en detriment dels altres, i no va ocasionar cap protesta significativa en aquell moment.
De tota manera és una situació abusiva el fet que Renfe situï Mataró a la zona 4, quan per lògica hauria d'estar a la zona 3 que tot i que desafavoriria alguns desplaçaments com ara Mataró-Arenys, ho faria molt poc i afectaria a una quantitat reduïda de gent, pitjor seria per aquells que fessin Mataró-Calella.
De tota manera és una situació abusiva el fet que Renfe situï Mataró a la zona 4, quan per lògica hauria d'estar a la zona 3 que tot i que desafavoriria alguns desplaçaments com ara Mataró-Arenys, ho faria molt poc i afectaria a una quantitat reduïda de gent, pitjor seria per aquells que fessin Mataró-Calella.
EUKibo ha escrit:Igualment crec que RENFE si no hagués fet els trens gratis la gent no hauria tornat a agafar el tren mai més.
Jo tinc sort que faig el trajecte Castelldefels Universitat - Lloreda |Sant Crist i només he de pagar dos viatges d'una zona i quan la Renfe va puntual arribo a Fondo amb una mica menys de 1h15min i no em torna a marcar, però per exemple trobo molt car el que es cobra per a fer un trajecte Badalona-Mataró. Així no m'estranya que la gent agafi el cotxe.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Doncs jo no se qui va tenir la brillant idea de dir que la 6a corona comencés després de Balenyà Tona Seva, i acabes a Vic. Es parla d'allargar-la fins a Torelló, però no se sap quan es farà. Com he manifestat altres vegades, trobo un atracament pagar 8.20€uros per anar a BCN o Hospitalet i tornar.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a