Ara quan donen "Devolucions Express" a les linies C-2 Sud, C-7, i C-10, el que posa al bitllet, és "validesa 1 viatge, 1 mes". Els bitllets els dónen sense data (excepte a Atenció al Client, a pl.Catalunya), que posen un segell amb la data, perquè el bitllet l´utilitzis el mateix dia que el demanes.
Però molts d´aquests bitllets no ténen data, de fet jo en tinc uns quants que encara no he utilitzat, i ara el meu dubte: ¿aquests bitllets es podran utilitzar un cop hagi acabat la "gratuitat" d´aquestes tres linies de rodalies? Al bitllet ho posa ben clar: validesa 1 viatge, 1 mes. O entenc que es podran fer servir fins al 10 de juny, fins un mes desprès? A Renfe, no m´ho han sapigut respondre...
Ah, i per als coleccionistes de curiositats: a Cerdanyola-Universitat, donen ara els bitllets "Devolucio Express", amb l´antiga imatge dels bitllets de Rodalies Renfe (aquells de color vermell amb l´antic anagrama de Renfe i els "pals" de rodalies), se´ls hi deu haver acabat els que tenien, o bé sobraven existencies d´aquest antic model i els volen gastar amb això.
Salutacions.