Pues no te hemos oído sobre eso en 2 días y medio!!!Santfeliuenc ha escrit:Hola,
Pues la verdad es que es muy necesario.Aviam quanta estona triga en Santfeliuenc amb la neccesitat del túnel sota la Diagonal![]()
![]()
Saludos,
Sergio


Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 20:58
Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 07/03/2006 14:55
Pues no te hemos oído sobre eso en 2 días y medio!!!Santfeliuenc ha escrit:Hola,
Pues la verdad es que es muy necesario.Aviam quanta estona triga en Santfeliuenc amb la neccesitat del túnel sota la Diagonal![]()
![]()
Saludos,
Sergio
Entrada Autor: marcel » Dimarts 07/03/2006 17:53
Quasi bé cada dia, per no dir directament cada dia.UT596001 ha escrit:Els 447 arriben regularment a Ribes de Freser, però com ara la línia de Puigcerdà és de Rodalies...victorcasta ha escrit:jejeje Suposo que amb 250 voldràs dir 450/451 (de dos pisos). I el que apuntes no seria pas cap novetat. Crec que algun tren de dos pisos ha arribat fins a Tarragona i els 447 han fet serveis a Tortosa, Portbou i Cerbère, Ribes de Freser...Ferrovi ha escrit:Ben segur que aviat veurem 250 i 447 fent de regionals
Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimarts 07/03/2006 18:33
Entrada Autor: metring » Dimarts 07/03/2006 20:37
Entrada Autor: Serie600 » Dimecres 08/03/2006 1:48
Entrada Autor: metring » Dilluns 12/05/2008 18:48
Entrada Autor: marcel » Dimarts 13/05/2008 12:07
Entrada Autor: metring » Dimarts 13/05/2008 12:10
No et diré que no, però el cas del tram del que parlo, és bastant desesperant. Pensa que hi passen diàriament 4 línies de Rodalies, si un tren peta en una, s'aturen totes, i l'andana de Catalunya és molt perillosa per la seguretat dels usuaris.marcel ha escrit:Realment l'andana de plaça Catalunya no es que vagi sobrada d'espai...
Però referent al tema de les dues vies, jo considero que es molt més critic el tram Sants- Hospitalet, incloent l'entrada a la platja de vies de l'hospitalet que no pas la resta de tunels urbans.
Entrada Autor: daneel » Dimarts 13/05/2008 12:54
Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 13/05/2008 13:46
Entrada Autor: intercity+arco+civia » Dimarts 13/05/2008 13:50
La verdad es muy buena ide la de hacerle pasar el metro por abajo y las vias actuales del metro para Cercanías.metring ha escrit:Pujo el fil amb el que vaig començar a voltar pel fòrum, després de tenir una conversa sobre el tema de les dues vies a les estacions d'Arc de Triomf i Catalunya. Dos anys després, crec que seria una emergència fer les quatre vies, i tinc una proposta que podria ser viable, tot i que formaria l'inevitable cacau en cas d'obres de gran envergadura: fer servir les vies de la línia 1 del metro exclusivament per a la Renfe, entre Marina i Universitat, i construir noves vies a sota mateix, per al metro. Desenvolupable? Difícil? Crec que a la llarga, s'haurà de fer, la situació a la Renfe és molt greu.
Entrada Autor: metring » Dimarts 13/05/2008 14:04
Entrada Autor: daneel » Dimarts 13/05/2008 15:03
¿Sólo es muro de separación o también hace de sustento de la cubierta? Si es sólo muro de separación, muy grueso es ¿no?intercity+arco+civia ha escrit:...
Otra idea que podrían hacer és tirar el muro de separación entre las 2 redes, mover las vías y ampliar el andén mientras no se hace lo que Metring ha ideado.
Entrada Autor: metring » Dimarts 13/05/2008 15:15
Entrada Autor: marcel » Dimarts 13/05/2008 17:09
Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 13/05/2008 17:46
Entrada Autor: metring » Dimarts 13/05/2008 18:49
Entrada Autor: Guigui » Dimarts 13/05/2008 18:58
Considero que la Rodalia ja compleix prou bé aquesta funció. A més, crec que el sistema de carrussel es tornaria força difícil de gestionar amb serveis semidirectes en un determinat tram que després s'hagin d'incorporar a la via "normal", a no ser que es quadrupliqui la via en tota la línia, per al qual no hi veig cap necessitat.metring ha escrit:Ampliant la meva idea d'utilitzar vies del metro per a la Renfe, proposaria que en lloc de dues, se'n fessin també 4, ja que, amb aquestes, podrien arribar a fer-se circulacions semi-directes a la via 1, durant un bon tram. Ho trobarieu necessari, o Rodalies, en el tram comú, ja cumpleix prou bé aquesta funció?
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”