Situació curiosa a Pg. de Gràcia
Situació curiosa a Pg. de Gràcia
Fa dies que passa una cosa molt curiosa i que em té intrigat.
Resulta que molts cops, si vas amb la L3 direcció Zona Universitària, a l'arribar a l'estació de Passeig de Gràcia el tren frena i es queda aturat, la gent intenta obrir les portes però no pot, i al cap de 5 segons el tren avança 1 metre aproximadament, es torna a aturar i llavors la gent pot entrar i sortir.
Com és que pasa això? Per què frenen abans d'hora?
Resulta que molts cops, si vas amb la L3 direcció Zona Universitària, a l'arribar a l'estació de Passeig de Gràcia el tren frena i es queda aturat, la gent intenta obrir les portes però no pot, i al cap de 5 segons el tren avança 1 metre aproximadament, es torna a aturar i llavors la gent pot entrar i sortir.
Com és que pasa això? Per què frenen abans d'hora?
Em sembla que és qüestió de que l'ATO encara no està del tot afinat. Si no m'equivoco, encara no ha entrat en la fase definitiva d'implantació.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Ho sento però és que jo soc un fan "light" dels ferrocarrils i no estic gaire familiritzat amb termes tècnics. ATO em sona a marca de llet, què és? 

ATO (Automatic Train Operation) és un sistema automatitzat de circulació de trens, que marca la velocitat en tot moment i el punt exacte d'aturada a les estacions. De fet, permetria fer funcionar els trens sense maquinista, però TMB només ho implantarà progressivament per no alarmar massa el passatge.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Sembla ser que aquest cas de la doble parada a Pg de Gràcia en direcció Z.Universitària no té solució.... aixó és el que diuen els tècnics del tema. Aixó si, no passa a tots els trens, i potser un tren ho fa una vegada i ja no ho torna a fer en tot el dia. A més, alguns motoristes, pel simple fet de que el tren no faci la doble parada, a l'entrar a l'estació passen a ATP per no quedar malament. És una escena una miqueta cutre que, esperem, es pugui arreglar aviat perquè dona una mica de mala imatge.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
El problema de fet, es a la corba abans d'entrar a l'estació, el tren per aquest punt va a 35 km/h per obligació (tant Manual, ATP o ATO), el que passa que com ja ve frenant, a alguns els hi frena abans de la marca de posició i dons l'ATP no li deixa obrir portes, i el tren ha d'avançar una mica més.
A Fontana i Lesseps ho he vist molts cops hi s'hi us fixeu, son estacions de corba i el tren ja ve frenat.
Guigui, l'ATO no permet correr sense motorista, les portes soles no s'obren.
El que si que ho fa, es el ATC, que en aquest cas portara les mampares.
I que demoment només està implantat a un tros de la L-2.
A Fontana i Lesseps ho he vist molts cops hi s'hi us fixeu, son estacions de corba i el tren ja ve frenat.
Guigui, l'ATO no permet correr sense motorista, les portes soles no s'obren.
El que si que ho fa, es el ATC, que en aquest cas portara les mampares.
I que demoment només està implantat a un tros de la L-2.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel ha escrit:Guigui, l'ATO no permet correr sense motorista, les portes soles no s'obren.

a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.