pintades als ferrocarrils de la generalitat
pintades als ferrocarrils de la generalitat
tot i que les pintades en quests trens siguin menys comunes, n'he vistes unes quantes a la cua de maniobres de reina elisenda (encara que cada cop menys), que no n'hi han sensors sl túnel d'aquesta estació?
Fan el mateix efecte, tot i que siguin institucionalment "ordenats", els adhesius integrals amb publicitat de Núria d'alguns remolcs 182. Des de dintre, la visibilitat queda força reduïda.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
estic indignat, mes d'un cop he vist algun graffiti a reina elisenda (que no sé com s'ho faran), ja que per anar a treballar agafo el primer comboy que surt, i quan vaig a estiuejar a la garriga gairabé més de la meitat dels trens estan pintarrejats!! cada cop s'espavilen més, cal pendre mesures!!
Si us plau, no obris un fil nou cada cop que parles dels grafitis a FGC. A més, hi han diversos temes reflexats en fils, sobre els grafitis. Uneixo aquest missatge amb el del altre fil que tú mateix vas encetar fa uns dies.
-
- N1
- Entrades: 1
Lluis_fgc, estic completament d'acord amb tu. A les estacions de ferrocarrils hi ha força vigilància i seguretat, no entenc com s'ho fan per colar-s'hi aquests vandàlics!!!