pintades als ferrocarrils de la generalitat

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
lluis_fgc
N1
N1
Entrades: 2

pintades als ferrocarrils de la generalitat

Entrada Autor: lluis_fgc » Dijous 29/05/2008 0:50

tot i que les pintades en quests trens siguin menys comunes, n'he vistes unes quantes a la cua de maniobres de reina elisenda (encara que cada cop menys), que no n'hi han sensors sl túnel d'aquesta estació?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 29/05/2008 10:11

Fan el mateix efecte, tot i que siguin institucionalment "ordenats", els adhesius integrals amb publicitat de Núria d'alguns remolcs 182. Des de dintre, la visibilitat queda força reduïda.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

lluis_fgc
N1
N1
Entrades: 2

Entrada Autor: lluis_fgc » Dijous 29/05/2008 23:50

estic indignat, mes d'un cop he vist algun graffiti a reina elisenda (que no sé com s'ho faran), ja que per anar a treballar agafo el primer comboy que surt, i quan vaig a estiuejar a la garriga gairabé més de la meitat dels trens estan pintarrejats!! cada cop s'espavilen més, cal pendre mesures!!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 29/05/2008 23:53

Si us plau, no obris un fil nou cada cop que parles dels grafitis a FGC. A més, hi han diversos temes reflexats en fils, sobre els grafitis. Uneixo aquest missatge amb el del altre fil que tú mateix vas encetar fa uns dies.



Joan Esteve
N1
N1
Entrades: 1

Entrada Autor: Joan Esteve » Divendres 30/05/2008 0:08

Lluis_fgc, estic completament d'acord amb tu. A les estacions de ferrocarrils hi ha força vigilància i seguretat, no entenc com s'ho fan per colar-s'hi aquests vandàlics!!!



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”