Material històric grafitejat
-
- N3
- Entrades: 38
Material històric grafitejat
No sé si algú ho havia observat i ja ho havia comentat al fòrum. No ho recordo. En tot cas, avui, fent un tomb per la zona de l'exposició del cremallera de Montserrat, m'he adonat tot d'una que el vagó procedent del cremallera de Núria que és exposat al costat de la locomotora E-2, a Monistrol-Vila, té tot un lateral grafitejat. Poques vegades havia sentit la ràbia que he experimentat avui. (Em pregunto si aquests grafittis són recents. I també em pregunto si hi ha algú que sigui responsable de la vigilància de tot aquest material històric exposat a Monistrol-Vila.)
Pere V.
Realment impressionant tractant-se de FGC, tot i que no és molt sorprenent. Només cal anar a Can Tunis per veure tot el material de la 5aZona i part del Museu de Vilanova
. I de FGC, l'any 2000 va enviar a una chatarreria part de material remolcat històric (més informació a la revista carril 54)
.



Un altre exemple seria el del tramvia de Tiana, el pobre està pintat, massacrat, i no sé ni com es manté encara en peu. va ser restaurat, i per a això... 

Quan vam fer la trobada encara s'aguantava (almenys per fora) i estava poc grafitejat. No sé com deu estar ara....metring ha escrit:Un altre exemple seria el del tramvia de Tiana, el pobre està pintat, massacrat, i no sé ni com es manté encara en peu. va ser restaurat, i per a això...
Instagram: Ferrocarril | Aviació
Això de Can Tunis també és per plorar...orig440 ha escrit:Realment impressionant tractant-se de FGC, tot i que no és molt sorprenent. Només cal anar a Can Tunis per veure tot el material de la 5aZona i part del Museu de Vilanova. I de FGC, l'any 2000 va enviar a una chatarreria part de material remolcat històric (més informació a la revista carril 54)
![]()
.

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Nois que aixo no don vots i porta mal de caps, els gestors actuals estan posats per aixo per "gestionar" sense cap interes per la historia, sense cap coneixement ni ganes de agafar-lo, sense cap interes que no sigui el que els seus caps (els que els han posat), estuiguin contents de la gestio i axo vol dir gasto ZERO en aquestes coses velles i per suposat cap proposta en aquest sentit no sigui perdre la cadira, per aixo tan es si dormen al aire lliure etc.., etc..
els gestos inicials es fan de cara a la galeria i prou no hi ha cap pla, continuitat etc..
Realment estan malmetent l'historia i tota la gent que la va fer, ells mateixos.
els gestos inicials es fan de cara a la galeria i prou no hi ha cap pla, continuitat etc..
Realment estan malmetent l'historia i tota la gent que la va fer, ells mateixos.
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Dons que m'en dieu de les dues 440 s/r que hi havia (i hi ha) a Montcada Bifurcació, o la 1002 de Ripoll, que esta en un pedestal... per no parlar de la 1006 abandonada a la seva sort. 

Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
És el que té que es destini material històric al seu "desballestament natural en pedestal". Alguns hi estem totalment en contra i creiem que el material històric ha d'estar preservat en algun museu (*), si pot ser en estat de marxa i sortint a circular periòdicament.metring ha escrit:Un altre exemple seria el del tramvia de Tiana, el pobre està pintat, massacrat, i no sé ni com es manté encara en peu. va ser restaurat, i per a això...
* museu que no té perquè estar ubicat a Barcelona, però amb la visió "centrípeta" dels nostres governants, així ens va.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
AL Berguedà ja va haver-hi un "museu" del transport, i gràcies en bona part a les autoritats locals, ja sabem tots com va acabar per desgràciagenissimon ha escrit:* museu que no té perquè estar ubicat a Barcelona, però amb la visió "centrípeta" dels nostres governants, així ens va.
Salut !!

D'altra banda, el museu del Ferrocarril, tampoc es troba a BCN.
Per tant, alguna cosa no em quadra...
En aquest sentit no em preocupa, ja que, per exemple a França, el museu de Ferrocarril es troba bastant lluny de París, a Mulhouse, el que és greu és que, en aquests moments, no hi ha cap museu que sigui de transport a Barcelonawefer ha escrit:D'altra banda, el museu del Ferrocarril, tampoc es troba a BCN.
Per tant, alguna cosa no em quadra...

