Hola,xtomas ha escrit:No serà que un cop més, estem ennuvolats per l'efecte nimby i per abstractes consideracions gairebé filosòfiques que no s'adapten a les necessitats reals, objectives i quantificables que té la mobilitat a la regió metropolitana?
No és un assumpte de NIMBY (Not In My Back Yard), sinó un assumpte NMM (No More Motorways)

Torno a remarcar que un estudi de no fa més de 1-2 anys situava Catalunya com un país de la UE amb un notable superàvit d'autopistes i carreteres respecte la mitjana, però amb un gran dèficit en matèria ferroviària.

Fets que conviden a la reflexió; continuem amb un model de desenvolupament insostenible donant prioritat al vehicle privat o fem via cap a una societat que optimitza més els seus recursos amb el transport públic?
Invertir en asfalt suposarà que per un temps es descongestioni el trànsit, cosa que farà que més gent agafi el cotxe i hi tornarem a ser. Ara voldran el Cinquè Cinturó...Us enrecordeu de les Rondes de Barcelona? Al principi, no vegis que bé anàven...Quant van trigar en saturar-se? Tot es respon per si mateix.

Salut!