http://www.ut440.com/ut440/modules.php? ... e&pos=7102.
Au revoir

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 20:16
Entrada Autor: orig440 » Dijous 07/08/2008 19:29
Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 12/08/2008 10:23
Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 12/08/2008 15:20
Com els de les 440 de dos cotxes que teniem fins ara aqui, per fer el transpirinenc. Jo penso igual que tu.oriolp13 ha escrit:http://www.ut440.com/ut440/modules.php? ... =124&pos=6
Sincerament, prefereixo els seients dels REG que porten alguna 440R, ja que són bastant acoixinats, encanvi aquests tenen pinta de ser bastant durets
Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 13/08/2008 12:19
Entrada Autor: orig440 » Dimecres 13/08/2008 17:45
Entrada Autor: 593Dromedario » Diumenge 24/08/2008 0:20
Doncs tant de bo s'extenguin a la majoria de 440R amb seients de rodalies, que al Barcelona-Portbou/Cerbère hi ha uns quants "Deltes" per als quals anirien molt bé. Ah! i també als futurs Civia Alpí i les 447 que pugin a Ripoll/Puigcerdà a partir del novembre!!!aarongilp ha escrit:Ara sí. Aquests seients els havia vist en alguna foto, però teòricament només s'apliquen a les unitats basades a León...
Entrada Autor: oscar440 » Dilluns 25/08/2008 13:31
Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 25/08/2008 13:43
Torna a “Material rodant ferroviari”