http://www.ut440.com/ut440/modules.php? ... e&pos=7102.
Au revoir

Hora i data actual: 18 set. 2025, 01:04
Entrada Autor: orig440 » 07 ago. 2008, 19:29
Entrada Autor: oriolp13 » 12 ago. 2008, 10:23
Entrada Autor: UT440_132M » 12 ago. 2008, 15:20
Com els de les 440 de dos cotxes que teniem fins ara aqui, per fer el transpirinenc. Jo penso igual que tu.oriolp13 ha escrit:http://www.ut440.com/ut440/modules.php? ... =124&pos=6
Sincerament, prefereixo els seients dels REG que porten alguna 440R, ja que són bastant acoixinats, encanvi aquests tenen pinta de ser bastant durets
Entrada Autor: aarongilp » 13 ago. 2008, 12:19
Entrada Autor: orig440 » 13 ago. 2008, 17:45
Entrada Autor: 593Dromedario » 24 ago. 2008, 00:20
Doncs tant de bo s'extenguin a la majoria de 440R amb seients de rodalies, que al Barcelona-Portbou/Cerbère hi ha uns quants "Deltes" per als quals anirien molt bé. Ah! i també als futurs Civia Alpí i les 447 que pugin a Ripoll/Puigcerdà a partir del novembre!!!aarongilp ha escrit:Ara sí. Aquests seients els havia vist en alguna foto, però teòricament només s'apliquen a les unitats basades a León...
Entrada Autor: oscar440 » 25 ago. 2008, 13:31
Entrada Autor: aarongilp » 25 ago. 2008, 13:43
Torna a “Material rodant ferroviari”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025