

Me parece que es pura y simplemente marear la perdiz para justificar obras y gastos cuantiosos: "-Ahora esta línea que va por aquí, que vaya por allí, y ahora aquella por allà y la de allà por.......".
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 14:24
Entrada Autor: hospitalenc » Divendres 28/12/2007 17:21
Entrada Autor: awe » Dissabte 29/12/2007 19:54
Entrada Autor: 252-071 » Dissabte 29/12/2007 20:26
Igualment no crec que la vagin a tancar la EDF ja que te un gran valor a Barcelonaawe ha escrit:També podria haver-hi alguna operadora privada que volgués fer de l'EdF "la seva" base.
No crec que l'ADIF estigui disposada a desfer-se d'una estació gran, amb metro i autobús a la vora, amb aparcament, i en estat de funcionament, a la ciutat de Barcelona. No tindria sentit.
Entrada Autor: pol » Dissabte 29/12/2007 20:34
Entrada Autor: sortrens » Dimarts 26/08/2008 0:52
Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 26/08/2008 10:31
Entrada Autor: Guigui » Dimarts 26/08/2008 12:55
De totes aquestes opcions, l'única realment descartable és la primera perquè, si no vaig errat, l'EdF està catalogada. Pel que fa a la resta, no hi ha cap impediment tècnic o legal per a fer-ho, ens agradi o no.sortrens ha escrit:Possibilitats descartades del que pot passar amb l'EDF:
1) Descartat que tirin l'edifici com van fer amb l'antiga estació de Rodalies... (Aquesta ni ens agrada gens a ningú i ni tampoc és possible).
2) Descartat que acabi com l'estació del Nord... Sent un edifici sense vies per ser un poliesportiu o qualsevol altre cosa sigui relacionada amb trens o no (Aquesta ni ens agrada gens a ningú i ni tampoc és possible).
3) Descartat que treguin les vies que van per sota de Glòries i que conecten l'EDF amb passeig GRàcia i Clot Aragó ja que si treuen aquestes vies com el cas de les del Clot ja no podrà a ver sortides històriques de la línia Bcn- Mataró oi? (Aquesta ni ens agrada gens a ningú i ni tampoc és possible).
4) Descartat l'eliminació de la R10 a l'EDF i linia Regional fins Tortosa quan existeixi Sagrera? Així com algunes línies Internacionals que surten avui dia de l'EDF?
Entrada Autor: Guigui » Dimarts 26/08/2008 13:37
Aquest darrer punt és el més negatiu per a l'EdF. Un Avant Lleida-Vilafant perdria competitivitat en fer-hi parada. Ara, per a deixar-hi morir els serveis que acabin a Barcelona, previ pas per la Sagrera o Sants, no seria mala idea.pol ha escrit:Jo a l'EDF li faria una bona remodalició per que i poguessin arribar AVE's, encara que fos una estació terminal a Paris els TGV es queden en estacions terminals.
Entrada Autor: genissimon » Dimecres 27/08/2008 9:36
Això implicaria que el túnel UIC fos l'actual pel carrer Aragó. I que les vies d'ample normal estéssin al cantó sud de l'estació de Sants (costat parc de l'Espanya Industrial), per la qual cosa caldria enderrocar el salt de moltó inferior que permet, a les vies d'ample normal, passar del costat sud de les d'ample ibèric (tal com estan al terme de l'Hospitalet de Llobregat) al costat nord (tal com estan a l'estació de Sants).Guigui ha escrit:[...] Ara, per a deixar-hi morir els serveis que acabin a Barcelona, previ pas per la Sagrera o Sants, no seria mala idea.
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 27/08/2008 12:36
Entrada Autor: intercity+arco+civia » Dimecres 27/08/2008 15:38
Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 27/08/2008 15:53
La idea inicial era fer entrar la LAV pel Vallès i per la Trinitat i dur-la fins a l'Estació de França, quedant el pas de la LAV per Barcelona en un cul de sac. Segueixo pensant que l'Estació de França és una estació que tot i no estar en el rovell de l'ou de les circulacions, pot ser-li útil a Adif en el futur, i que no es desprendrà d'ella, si més no, amb facilitat.genissimon ha escrit:Això implicaria que el túnel UIC fos l'actual pel carrer Aragó. I que les vies d'ample normal estéssin al cantó sud de l'estació de Sants (costat parc de l'Espanya Industrial), per la qual cosa caldria enderrocar el salt de moltó inferior que permet, a les vies d'ample normal, passar del costat sud de les d'ample ibèric (tal com estan al terme de l'Hospitalet de Llobregat) al costat nord (tal com estan a l'estació de Sants).Guigui ha escrit:[...] Ara, per a deixar-hi morir els serveis que acabin a Barcelona, previ pas per la Sagrera o Sants, no seria mala idea.
Aquesta seria una millor opció per als trens ràpids, però crec que políticament està descartada per massa cara i perquè s'allarga massa en el temps, això sense comptar el cost (polític i econòmic) que suposa enderrocar una obra acabada de construir (el salt de moltó que deia abans).
La idea inicial de penetració de les vies d'ample normal a Barcelona procedents de Madrid, ja era pel cantó sud de Sants, tot habilitant el túnel del carrer Aragó per a ample UIC, juntament amb l'Estació de França. Però algú ho va canviar (suposo que pels terminis d'execució).
Salut !!
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 27/08/2008 20:33
Entrada Autor: wefer » Dijous 28/08/2008 0:35
Entrada Autor: EUKibo » Dijous 28/08/2008 15:15
Entrada Autor: automotorserie 436 » Dimecres 01/10/2008 0:42
Entrada Autor: metring » Dimecres 01/10/2008 8:24
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”