Suposo que vols dir que necessita més mà d'obra canviar el rail en una travessa polivalent que substituir-la sencera per una de nova, oi?ping ha escrit:Esta molt escampat aixo, pero es ben fals. Surt mes economic substiuir les traveses polivalents per altres d'amplada fixa. La rao: Moltisima ma d'obra.
Renovació de via fins a Puigcerdà
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Re: Renovació de via fins a Puigcerdà
Si. A la PR90:
- Desclavar.
- Desplaçar carril per que no molesti.
- Substituir seient.
- Extreure tapons ( es aquest el problema greu de veritat: poden no sortir, poden trencar la travesa a l'extraccio )
- Colocar nous tapons
- Colocar nou seient.
- Colocar carril per clavar.
- Clavar.
- Imprescindible lliurament de tensions.
- Imprescindible nivelacio, aport de balast.
- Modificacio (si es el cas) del peralt (canvien alguns valors depenent de la amplada)
Crec que aixo es tot
- Desclavar.
- Desplaçar carril per que no molesti.
- Substituir seient.
- Extreure tapons ( es aquest el problema greu de veritat: poden no sortir, poden trencar la travesa a l'extraccio )
- Colocar nous tapons
- Colocar nou seient.
- Colocar carril per clavar.
- Clavar.
- Imprescindible lliurament de tensions.
- Imprescindible nivelacio, aport de balast.
- Modificacio (si es el cas) del peralt (canvien alguns valors depenent de la amplada)
Crec que aixo es tot
Ah! Y mes má d'obra vol dir mes car que substituir directament la travesa. Les de formigó d'ample fixe son gairebe mes barates que las de fusta, avui dia. Una substitucio, a 50 unitats/hora, requereix tan sols cuatre operaris, gracies a les tie handler nortemericanes.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Entenc que vols dir que per la necessitat de sobreamples a les corbes de radi més reduit, s'han de posar travesses de fusta, ja que amb les de formigó no s'arriba al sobreample necessari.ping ha escrit:Sobreamples
Si és així, queda entesa perfectament la presència de les travesses de fusta. Ja em pensava que pel tipus de fixació no era una via provisional.
Salut !!
P.D.: a veure si per la reobertura es nota les ganes i hi fan anar la garrafeta d'ARMF per un costat i la mikado de Toulouse per l'altre (somiar és gratis, de moment).
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Als tallers estan notant un excesiu desgast de pestanya a les unitats que fan Ripoll-Ribes. Mateixos radis de curva i travesa monobloc. Cagada.
Parlant d' ARMF, mes que la garrafeta... no hi seria millor la ESTADO 1003?
Parlant d' ARMF, mes que la garrafeta... no hi seria millor la ESTADO 1003?
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Millor totes dues locomotores: la 282F-0421, la 281-003 (1003), acompanyades de la 316-003 (1603) amb la melodia dels seus motors ALCO !!!ping ha escrit:Als tallers estan notant un excesiu desgast de pestanya a les unitats que fan Ripoll-Ribes. Mateixos radis de curva i travesa monobloc. Cagada.
Parlant d' ARMF, mes que la garrafeta... no hi seria millor la ESTADO 1003?
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
No diuen res, els terminis per tant deuen ser els mateixos, tot i que no falta gaire ja, només un mes, paciencia nois. 

Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
-
- N3
- Entrades: 34
- Ubicació: 78704
La reobertura está prevista, en principio, para el 17 de noviembre.victorcasta ha escrit:No se sap res de la reobertura?
Un saludo.
Estación NO INCLUIDA en el trayecto.
Llavors a partir del 17/11 podrem veure 447 a Puigcerdà,La Tour,etc...?
O seguirem veient 440(sense reformar que ara fan proves entre Vic i Ripoll tinc entès)
O seguirem veient 440(sense reformar que ara fan proves entre Vic i Ripoll tinc entès)
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Aquesta setmana els Puigcerdà i La Tour, s'han fet sempre amb 447 en doble, les 440 si no vaig errat, han estat al TCR de Vilanova, no sé per quin motiu, tot i aixi, oblidem-nos de veure-les en servei comercial. Trist, però cert.Mako448 ha escrit:Llavors a partir del 17/11 podrem veure 447 a Puigcerdà,La Tour,etc...?
O seguirem veient 440(sense reformar que ara fan proves entre Vic i Ripoll tinc entès)
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
No solament ara. Al mes d'agost -el dia que vaig arribar-me fins a Ribes-Puigcerdà- em va "tocar" viatjar amb una 447. (Per cert, amb un revisor que es va negar a obrir els serveis, adduint que als metros tampoc no n'hi ha, de "serveis". Un revisor tan poc documentat -això és sinònim d'indocumentat- que, quan li vaig preguntar si, havent d'acabar el trajecte amb autocar, arribaríem gaire més tard a Puigcerdà, em va respondre que hi arribaríem abans. Evidentment, hi vam arribar bastant més tard. )
- ABB_Traccion
- N7
- Entrades: 322
Notícies:
Això és quan plou massa en poc temps:
És el punt quilomètric 15, entre 2 túnels.
Com es pot veure, la catenària i tot s' ha anat a norris i a més a més, es preveu una bona feinada per treure tota aquesta mer...

Una bona sopresa

Mare de Déu!

Pabaajo me voy!

Tot fet caldo

Tota la boca del túnel gairebé tapada.

Màquina per intentar arreglar el desgavell.
Perdó per la calitat de la imatge però l' únic que duia a sobre era el mòbil.
Tot apunta a això, una esllevissada, pel que es pot veure.
Això és quan plou massa en poc temps:
És el punt quilomètric 15, entre 2 túnels.
Com es pot veure, la catenària i tot s' ha anat a norris i a més a més, es preveu una bona feinada per treure tota aquesta mer...

Una bona sopresa

Mare de Déu!

Pabaajo me voy!

Tot fet caldo

Tota la boca del túnel gairebé tapada.

Màquina per intentar arreglar el desgavell.
Perdó per la calitat de la imatge però l' únic que duia a sobre era el mòbil.
Tot apunta a això, una esllevissada, pel que es pot veure.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Colloons! Realment s'està fent alguna cosa més que sanejar la via? Sé que és antiecològic i tal, però en alguns punts d'algunes línies (ara penso en l'entrada a Tarragona venint des de Barcelona o entre Sant Cugat i Mira-sol) s'ha cimentat les parets de la trinxera per evitar esllavissades. Caldria fer-ho aquí també?
Si las fotos son d'avui, el proper 17 del mes que vé tot segirá igual, quina poca vista en no pensar en situacions com aquesta, imaginem que pasa amb un tren, quina desgracia. 

Pensava que les obres incloien l'estabilització dels talussos... Potser és que ho volien fer l'endemà 

Si no hagués succeït això potser sí que hauriem vist la línia oberta el 17, però ara ia ens en podem anar oblidant
Salutacions,
Oriol
Oriol
Buenas.
A ver, yo tengo que ir el 27 de Noviembre a La Tour (y después seguir a Toulouse) pero el único tren que me viene bien es el que sale sobre las 15 horas de Sants y llega, en teoría, a las 19:01 a La Tour. Visto lo que ha pasado, es bastante difícil que la fecha del 17 de Noviembre para la reapertura se cumpla, así que mi pregunta va encaminada a que si los horarios que pone en la web de Renfe se suelen cumplir, a pesar del transbordo en autobús, o si es seguro que llegará mas tarde de la hora. Si así es, ¿más o menos de cuanto suelen ser los retrasos?
A ver, yo tengo que ir el 27 de Noviembre a La Tour (y después seguir a Toulouse) pero el único tren que me viene bien es el que sale sobre las 15 horas de Sants y llega, en teoría, a las 19:01 a La Tour. Visto lo que ha pasado, es bastante difícil que la fecha del 17 de Noviembre para la reapertura se cumpla, así que mi pregunta va encaminada a que si los horarios que pone en la web de Renfe se suelen cumplir, a pesar del transbordo en autobús, o si es seguro que llegará mas tarde de la hora. Si así es, ¿más o menos de cuanto suelen ser los retrasos?
- 593Dromedario
- N6
- Entrades: 225
- Ubicació: BCN Sant Andreu
Desconec si a la web hi apareixen els horaris amb transbord o sense, però amb el transbord a autobús es tarda uns 10-15 minuts més que sense (la sortida des de Puigcerdà/La Tour s'avança uns 15 minuts en cada servei, i l'arribada, teòricament, es retarda uns 10 min). Ara, si la pregunta va sobre la puntualitat d'aquest servei substitutori, no la sé.594-001-0 ha escrit:Buenas.
A ver, yo tengo que ir el 27 de Noviembre a La Tour (y después seguir a Toulouse) pero el único tren que me viene bien es el que sale sobre las 15 horas de Sants y llega, en teoría, a las 19:01 a La Tour. Visto lo que ha pasado, es bastante difícil que la fecha del 17 de Noviembre para la reapertura se cumpla, así que mi pregunta va encaminada a que si los horarios que pone en la web de Renfe se suelen cumplir, a pesar del transbordo en autobús, o si es seguro que llegará mas tarde de la hora. Si así es, ¿más o menos de cuanto suelen ser los retrasos?
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Jo he arribat sempre a l'hora o bé lleugerament avançats i déu-n'hi do com he conegut la Collada de Toses últimament.
Crec inviable endarrerir la posada en funcionament del tren, si cal s'haurà de treballar nits i caps de setmana, ja que el gel i la neu cada cop són més a prop de la collada de Toses pel que fa a dates.
Crec inviable endarrerir la posada en funcionament del tren, si cal s'haurà de treballar nits i caps de setmana, ja que el gel i la neu cada cop són més a prop de la collada de Toses pel que fa a dates.
593Dromedario ha escrit:Desconec si a la web hi apareixen els horaris amb transbord o sense, però amb el transbord a autobús es tarda uns 10-15 minuts més que sense (la sortida des de Puigcerdà/La Tour s'avança uns 15 minuts en cada servei, i l'arribada, teòricament, es retarda uns 10 min). Ara, si la pregunta va sobre la puntualitat d'aquest servei substitutori, no la sé.594-001-0 ha escrit:Buenas.
A ver, yo tengo que ir el 27 de Noviembre a La Tour (y después seguir a Toulouse) pero el único tren que me viene bien es el que sale sobre las 15 horas de Sants y llega, en teoría, a las 19:01 a La Tour. Visto lo que ha pasado, es bastante difícil que la fecha del 17 de Noviembre para la reapertura se cumpla, así que mi pregunta va encaminada a que si los horarios que pone en la web de Renfe se suelen cumplir, a pesar del transbordo en autobús, o si es seguro que llegará mas tarde de la hora. Si así es, ¿más o menos de cuanto suelen ser los retrasos?
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.