L'equip en cuestió es obra de SEPSA(corporación Albatros).
L'equip consta d'una unitat de control situada als cotxes MA de cada composició, de 4 gráfics per leds (termómetres)per cotxe, així com d'una antena situada sota testera, concretament al centre del pis de cada cabina, fixada al bogie. Aquestes antenes capten les senyals emeses a través de les balises muntades al llarg de la línia, ubicades al centre de la via, entre els dos carrils.

El senyal emès per aquestes balises son missatges emesos en frequència modulada a 8 bits a una portadora.
Al rebre aquesta senyal, el sistema interpreta aquesta senyal i reprodueixa continuació el missatge en questió. Aquest missatge es emés a través del sistema de megafonía, compost per un sistema d'altaveus electrodinámics, que, conectats a una etapa de potència de 30W, emeten els esmentats missatges, emessos dintre d'un camp de frecuències que abarca entre els 300 i els 3400 Hz, ample de banda superior a la banda telefónica.

L'esmentat equip de megafonía pot ésser també emprat per a l'emissió de missatges per part del motorista, establirse una interconexió amb el CCM a travès de RadioMetro, o be emissió de musica ambiental.
Lamento haberos dinat el "tostón"