L'equip en cuestió es obra de SEPSA(corporación Albatros).
L'equip consta d'una unitat de control situada als cotxes MA de cada composició, de 4 gráfics per leds (termómetres)per cotxe, així com d'una antena situada sota testera, concretament al centre del pis de cada cabina, fixada al bogie. Aquestes antenes capten les senyals emeses a través de les balises muntades al llarg de la línia, ubicades al centre de la via, entre els dos carrils.
![Imatge](http://img114.imageshack.us/img114/6893/antena4000tx4.jpg)
El senyal emès per aquestes balises son missatges emesos en frequència modulada a 8 bits a una portadora.
Al rebre aquesta senyal, el sistema interpreta aquesta senyal i reprodueixa continuació el missatge en questió. Aquest missatge es emés a través del sistema de megafonía, compost per un sistema d'altaveus electrodinámics, que, conectats a una etapa de potència de 30W, emeten els esmentats missatges, emessos dintre d'un camp de frecuències que abarca entre els 300 i els 3400 Hz, ample de banda superior a la banda telefónica.
![Imatge](http://img228.imageshack.us/img228/9333/anunciador4000ow4.jpg)
L'esmentat equip de megafonía pot ésser també emprat per a l'emissió de missatges per part del motorista, establirse una interconexió amb el CCM a travès de RadioMetro, o be emissió de musica ambiental.
Lamento haberos dinat el "tostón"