Primerament em pregunto de quina manera es pot agafar mania a una línia en concret; espero que demà no tinguis que anar a Mataró

I no és que ho digui jo, sino simplement és perquè hi ha un gran percentatge de barcelonins que han anat a viure a les afores, i en especial al Maresme, i estacions com Mataró, Calella, el Masnou, Ocata, i sobretot la que més, Premià de Mar, han vist un augment de validacions en aquestes estacions les hores punta bastant fora de lo normal, i provoca que, un tren provinent de Calella, a el Masnou ja estigui a tope.
En segon lloc, heu comentat que les línies C2 i C4 tenen més demanda que no pas la C1.
Si ens posem a mirar els km que recorren entre St.Vicenç-Manresa, deu ser el doble aproximadament del que hi ha entre l'Hospitalet-Maçanet.
Em sembla lògic que una línia de tals dimensions (com la de la C4) i que té més de 40 estacions tingui més demanda que no pas una que és més curta i que té unes 12 parades menys (i sense tenir en comte la poca distància que hi ha entre parada i parada a la C1, és a dir la gran densitat d'estacions, que per algun altre motiu deu ser). Si féssim càlculs en trens amb relació St.Vicenç/Martorell-St.Andreu Arenal; l'Hospitalet-Terrassa/Manresa o bé Maçanet-Mass.-Sant Celoni/Barcelona-Sants, la C1 amb una simple relació de trens Maçanet/Mataró-l'Hospitalet n'estic segura que ho superaria de sobres.
I m'atreveixo a assegurar que la demanda a hores punta en el tram Barcelona-Mataró, és molt més superior que no pas a la resta de relacions de trens que hi pugui haver-hi.
A més, no sé quina queixa hi ha en el material usat a la C2, quan en trajectes com: Sant Celoni-St.Vicenç, s'utilitzen trens de dos pisos tenint la mateixa demanda i freqüència a la C1 per anar a Blanes o Maçanet a l'estiu.
Res més, espero encantada les vostres opinions,
Salutacions.