Un avistament curiós que vaig tenir mentre estava a München (Munic). Em disposava a baixar a l'estació de Hackerbrücke per pujar dalt del pont i fer unes quantes fotos quan just baixar del S-bahn em trobo amb això:
Per sort portava a la motxilla el zoom de 150mm i vaig poder-la fotografiar d'aprop, ja que es trobava força lluny d'on em troabava i també de l'andana més llarga de la Haupbahnhof (on més tard vaig anar per fer fotos a l'Eurosprinter que es veu pel darrere).
La foto la vaig fer el dia 14. El dia següent encara hi era, però les dues locomotores havien canviat de posició (L'Eurosprinter al costat de Hackerbrücke i la Travca de cara la Haupbahnhof). Tres o quatre dies més tard vaig tornar a passar-me per la Haupbahnhof per fer més fotos i ja no hi era.
Algú sap què hi feia la Travca a München?
Per cert, l'estació de München està repleta d'aficionats al ferrocarril. Els tres dies quevaig anar a fer-hi fotos vaig trobar-me mínim a 3 persones més fent fotos i algunes més que es dedicaven a observar maniobres o com entraven i sortien els trens.