Fa uns quinze dies vaig passar-hi quatre cops en dos dies i sempre s'utilitzava una sola andana, la de direcció Fondo, per entendre'ns.victorcasta ha escrit:Doncs aquest estiu vaig estar assegut a Hospital de Bellvitge esperant aviam si venia un 6000 i tots els trens que vaig veure donaven la volta a la cua.
Metro Barcelona + de 200km el 2015?
Hospital de Bellvitge
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N7
- Entrades: 385
- Ubicació: Sitges BCN
http://www.trenscat.com/tmb/images/metr ... 260116.jpgvictorcasta ha escrit:A Fondo: no, perquè no és cua de maniobres (no hi ha cap agulla)
http://www.trenscat.com/tmb/images/metr ... 260118.jpg
Vaig molt errat o això és una cua de maniobres? Igualment, encara que no s'utilitzi, alguna agulla ha d'haver-hi per permetre maniobres, no? Encara que sigui al costat Sta Coloma de l'estació, perquè sinó els trens hurien de sortir a contravia...
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
En el túnel de les fotos que indiques no hi ha cap agulla, per poder fer maniobres. Simplement serveix de dipòsit. Els trens utilitzen les agulles a l'entrada de Fondo venint de Santa Coloma.
-
- N8
- Entrades: 728
- Ubicació: Horta L5
Un verdadero desastre lo de Fondo, en general, la linea 1 entera... No tener una aguja como en Corenlla-Centre, para hacer maniobras en su interior... Eso facilitaria mucho la freqüencia, y permitirria ampliarla, osea, mejorarla.
Por cierto, con la futura ampliación de la linea 1 hasta Badalona-Centre, la curva de Fondo, esta hacia izquierdas, tendran que modificarla (a derechas) o simplemente continuaran con el tramo ya hecho?
Por cierto, con la futura ampliación de la linea 1 hasta Badalona-Centre, la curva de Fondo, esta hacia izquierdas, tendran que modificarla (a derechas) o simplemente continuaran con el tramo ya hecho?
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
No caldrà modificar-la. Aquesta corba queda ja més o menys ben encarada cap a Montigalà Centre.
Tot i així el govern tripartit quan va anunciar fará més d'un any per la web de la generalitat que en 9 mesos s'acabarien els estudis i que començarien obres esmentava que a les empreses que fecin aquest estudi estudiessin el fet de permetre a Fondo el retorn de metros cap a Barcelona.
Pel que sembla proposaven una mena de cul de sac i després el túnel de la línia normal, una aberració i un insult a la inteligència humana i als centenars de milers de persones que dia rere dia pateixen una situació insostenible de dèficit de transport a la comarca del Barcelonès al sector nord.
En tot cas, aquests estudis tot i que els fan empreses afins als partits polítics que es troven al govern en molts casos, algun enginyer i haurà i no acabaran fent aquest disbarat i es permetrà anar de Santa Coloma a Badalona amb la mateixa freqüència que es va de Santa Coloma a Sant Andreu.
De fet per lògica el volum de passatgers en ambdós sentits desde Santa Coloma seria similar. La L1 es buidará molt en el sentit Barcelona quan funcioni la L9 des de Can Zam fins Zona Universitària, a més la gent de Santa Coloma podrà per fi accedir al Maresme, una comarca que es troba a pocs quilòmetres però que en transport públic avui dia no s'hi pot arribar. Per no dir els passatgers que sofreixen la saturació de la B27...
Tot i així el govern tripartit quan va anunciar fará més d'un any per la web de la generalitat que en 9 mesos s'acabarien els estudis i que començarien obres esmentava que a les empreses que fecin aquest estudi estudiessin el fet de permetre a Fondo el retorn de metros cap a Barcelona.
Pel que sembla proposaven una mena de cul de sac i després el túnel de la línia normal, una aberració i un insult a la inteligència humana i als centenars de milers de persones que dia rere dia pateixen una situació insostenible de dèficit de transport a la comarca del Barcelonès al sector nord.
En tot cas, aquests estudis tot i que els fan empreses afins als partits polítics que es troven al govern en molts casos, algun enginyer i haurà i no acabaran fent aquest disbarat i es permetrà anar de Santa Coloma a Badalona amb la mateixa freqüència que es va de Santa Coloma a Sant Andreu.
De fet per lògica el volum de passatgers en ambdós sentits desde Santa Coloma seria similar. La L1 es buidará molt en el sentit Barcelona quan funcioni la L9 des de Can Zam fins Zona Universitària, a més la gent de Santa Coloma podrà per fi accedir al Maresme, una comarca que es troba a pocs quilòmetres però que en transport públic avui dia no s'hi pot arribar. Per no dir els passatgers que sofreixen la saturació de la B27...
"EL PERIÓDICO" d'avui, 24 de novembre. Títols i subtítols a la portada: "BCN només tindrà dues zones sense metro el 2014." "L'ampliació del suburbà no resoldrà l'aïlament del 22@ i de Francesc Macià." Reportatge de dues pàgines (pàgs. 2 i 3 del diari) a l'interior, amb aquest títol genèric: "Francesc Macià i el 22@ seran les últimes zones de BCN sense metro."
En un dels paràgrafs, l'articulista escriu: "Si un estranger mirés un mapa de Barcelona... (...) i se li demanés on es troben els nusos gordians de la mobilitat (...) és gairebé segur que marcaria en vermell la plaça de Francesc Macià."
M'estalvio comentaris.
En un dels paràgrafs, l'articulista escriu: "Si un estranger mirés un mapa de Barcelona... (...) i se li demanés on es troben els nusos gordians de la mobilitat (...) és gairebé segur que marcaria en vermell la plaça de Francesc Macià."
M'estalvio comentaris.
Almenys, ja és un pas endavant que un òrgan oficialista com El Periódico apunti al taló d'Aquil·les de la mobilitat metropolitana, cosa que les diferents institucions governamentals són incapaces de fer.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Avui els diaris no tenen notícies importants per posar a la portada, especialment El Periódico...
A més a més: l'article és ple d'errors.


A més a més: l'article és ple d'errors.

Visca el metro!!
-
- N8
- Entrades: 728
- Ubicació: Horta L5
Me parece triste que aun digan estas cosas...(parece como si estuvieran orgullosos de ello). Y encima de aqui a 6 años, que queden zonas de Barcelona sin metro... Esperemos que se aga realidad y pronto lo de la L8 a Francesc Macia... Esto en Madrid no pasaria!Pe Jorba ha escrit:"EL PERIÓDICO" d'avui, 24 de novembre. Títols i subtítols a la portada: "BCN només tindrà dues zones sense metro el 2014." "L'ampliació del suburbà no resoldrà l'aïlament del 22@ i de Francesc Macià." Reportatge de dues pàgines (pàgs. 2 i 3 del diari) a l'interior, amb aquest títol genèric: "Francesc Macià i el 22@ seran les últimes zones de BCN sense metro."
En un dels paràgrafs, l'articulista escriu: "Si un estranger mirés un mapa de Barcelona... (...) i se li demanés on es troben els nusos gordians de la mobilitat (...) és gairebé segur que marcaria en vermell la plaça de Francesc Macià."
M'estalvio comentaris.
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
I a la zona 22@ que preten fer-hi ja que no hi ha pas cap projecte, potser hauria estat bé implantar alguna cosa a l'estil DLR, avanç de començar a construir els edicifis.
No. El 22@ es troba al mig de la ciutat i, per tant, fer-hi una cosa segregada de la resta no tindria cap sentit. Allò reclama una línia de metro, i costa de creure que l'Ajuntament vulgui impulsar aquella zona com a districte digital i es pensi que n'hi hagi prou amb comunicar-la amb metro i tramvia als voltants, però cap línia que la travessi.pol ha escrit:I a la zona 22@ que preten fer-hi ja que no hi ha pas cap projecte, potser hauria estat bé implantar alguna cosa a l'estil DLR, avanç de començar a construir els edicifis.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
La meva anterior empresa i l'actual són al 22@ i hi puc arribar en metro sense problemes. I el tramvia ja fa un bon servei també. No crec que valgui la pena fer més tramvia o metro per la zona, ja hi ha una bona cobertura i no hi ha saturació (bé, al tramvia si una miqueta a segons quines hores).Guigui ha escrit:No. El 22@ es troba al mig de la ciutat i, per tant, fer-hi una cosa segregada de la resta no tindria cap sentit. Allò reclama una línia de metro, i costa de creure que l'Ajuntament vulgui impulsar aquella zona com a districte digital i es pensi que n'hi hagi prou amb comunicar-la amb metro i tramvia als voltants, però cap línia que la travessi.
El que li falta al 22@, crec, és un accès directe amb rodalia.

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
El 22@ pot estar actualment ben servit, però és que tot just funciona a mig gas. Quan estiguin ocupats tots els edificis destinats a centres tecnològics, no vull ni pensar-hi. La primera pedra de toc serà el gener que ve, quan s'obri el Campus de Comunicació de la UPF. M'hi jugo el que volgueu que veurem tramvies plens com un rodalia de Bombai.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Crec que el que haurien de fer, amb previsió, es comprar més tram's per a poder-los posar en doble, ja que si tu vas depèn de quina hora, cap a les 18-19h, direcció Glòries no s'hi cap, si no ho arreglen, la gent haura de pujar al sostre com dius tu, com a les rodalies de la india.
Salutacions,
Oriol
Oriol
-
- N8
- Entrades: 728
- Ubicació: Horta L5
Tienes toda la razon, tranvias en doble seria una solucion para el colapso que se produce en horas puntas,pero en el 22@, hace falta metrooriolp13 ha escrit:Crec que el que haurien de fer, amb previsió, es comprar més tram's per a poder-los posar en doble, ja que si tu vas depèn de quina hora, cap a les 18-19h, direcció Glòries no s'hi cap, si no ho arreglen, la gent haura de pujar al sostre com dius tu, com a les rodalies de la india.
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Al final -bé, "al final" serà d'aquí 5 mesos, però ja ens entenem- quants en té?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Comptant només metro "pur" (les línies de TMB), al febrer seran uns 122km de longitud.
Si hi comptem també les d'FGC, seran 143km.
Si hi comptem també les d'FGC, seran 143km.
Salut!
#volemL9
#volemL9
Què et fa pensar que les L6, L7 i L8 no són unes linies de metro "pur"?
Pot ser que no tinguen unes vies pròpies, sino compartides amb els suburbans i els rodalies. I la L8 per si sola no té freqüència de metro, hi ha que sumar els S4, S33, S8, R5 i R6.Javi M ha escrit:Què et fa pensar que les L6, L7 i L8 no són unes linies de metro "pur"?
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Això mateix.fgc113 ha escrit:Pot ser que no tinguen unes vies pròpies, sino compartides amb els suburbans i els rodalies. I la L8 per si sola no té freqüència de metro, hi ha que sumar els S4, S33, S8, R5 i R6.Javi M ha escrit:Què et fa pensar que les L6, L7 i L8 no són unes linies de metro "pur"?
Salut!
#volemL9
#volemL9