Fa un parell de setmanes, vaig pujar en un Civia que feia el servei Hospitalet-Mataró de la C1. De Plaça Catalunya a Clot-Aragó, el viatge va transcorrer sense cap problema fins al Clot-Aragó, on un noi de uns 13-14 anys d'edat es va sentar al costat esquerra del tren i va posar al seu mòbil, música "gitana", "cani" o com li volgueu dir. Tota la gent del primer cotxe va tenir que suportar des de Clot fins a Cabrera de Mar, el "conyàs" de "música ambiental". Aquest tipus de "gentussa" només fa que donar-nos la tavarra amb la seva musiqueta dels collons, LAMENTABLE!
I una altra mostra d'incivisme:
A Plaça Catalunya, quan vaig sortir de la 447 procedent de Terrassa, i quan estava a punt de posar la targeta per els torniquets de sortida, ve una senyora i em pregunta: "Perdona, chico. Me podrías dejar colarme, es que se me ha perdido el billete y ahora no puedo salir de aquí". Li vaig respondre això: "A ver señora, yo no le voy a dejar que se cuele, si ha perdido el billete, es su problema, por no haberlo guardado bien en todo el viaje. Usted ha de ser un poco más responsable, si hubiese guardado bien el billete, no le hubiese pasado eso." Després la senyora em va dir: "Bueno, si te sientes inseguro, no lo hagas, pero creo que debes madurar un poco." Després, indignat, me'n vaig anar d'allà dient-li això: "Mire, señora yo he madurado, y no me siento inseguro, pero sabe usted que lo que me está proponiendo vulnera el reglamento? Pues yo no lo haré. Si ha perdido el billete es que usted es irresponsable." i després la senyora es va callar i no va dir res més.
Salutacions