Fa diversos dies que veig que la gran majoria dels trens de la L1 de TMB circulen amb el "llum blau" (el que tenen al lateral els cotxes motors) encès.
Segons tinc entès, aquest llum indica que està desconnectat l'ATP.
Si l'ATP està desconnectat, i no hi ha ATO, això vol dir que els trens circulen sense sistemes de seguretat?
Igualment... algú té alguna idea sobre el per què d'aquest fet?
El llumet blau a la L1
AAC ha escrit:A la L1 sempre s'ha conduit sense ATP i sense ATO.
Ara mateix s'està procedint a la instal·lació definitiva del sistema ATP i ATO a la linia roja.
Abans, la presència de llum blava indicava la inhibició que el Tren Stop (el sistema antirebassament de senyals pel qual s'amparava la circulació a la L1).
A partir d'uns dies, la llum blava indica ausència de ATP i ATO però no que s'hagi desconnectat el dispositiu del Tren Stop pel quan fins a la data d'avui la L1 ha dut el bloqueig dels trens.
Nota de l'administració: el missatge és d'un usuari no registrat en el fòrum, però que va publicar aquest missatge en el fòrum provisional.
Ja queda poc per la reducció de vlocitat a 50 Km/h, m'hauré de fer una volta especial per comparar Velocitats, desastre.
El metro de Barcelona amb motoristes!