Cap el 2010: la lliberalització del sector ferroviari
Cap el 2010: la lliberalització del sector ferroviari
Enceto aquest fil, per parlar de tot allò relacionat amb un fet que es preveu comenci d'aquí a un any i escaig: la lliberalització del sector ferroviari, de la qual ja se'n ha parlat en algun missatge, però donat el poc temps que manca per a que aquesta sigui realitat, centrarem el tema en aquest fil.
A mi el que em ronda pel cap és si ja hi haurà alguna companyia que estigui fent els seus plans per a la liberalització del sector, fent estudis sobre línies que podrien passar-hi els seus trens, etc...
o ho tenen "prohibit" fins al 2010. (això voldria dir que al 2010 no crec que tinguéssim encara probablement cap companyia)
o ho tenen "prohibit" fins al 2010. (això voldria dir que al 2010 no crec que tinguéssim encara probablement cap companyia)
Salutacions,
Oriol
Oriol
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
El 2010, de moment, ens haurem de conformar amb la lliberalització del tràfic internacional de passatgers, i quedarà per més endavant el tràfic interior (del qual, possiblement, es lliberalitzarà la llarga distància i no els rodalies i regionals). Tot i això, els operadors privats només s'hi llançaran si veuen que la cosa els pot sortir rentable, si no, seguirem com fins ara.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7215
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Que jo sàpiga, el trànsit de mercaderies ja està liberalitzat... i no veig pas una massa d'empreses oferint els seus trens propis. Hi ha algun cas aïllat, i res més.
No hi ha prou amb liberalitzar per decret, cal també donar les condicions necessàries per a que sigui negoci. I això, ara per ara, no es compleix.
No hi ha prou amb liberalitzar per decret, cal també donar les condicions necessàries per a que sigui negoci. I això, ara per ara, no es compleix.