Jo crec que sí, i no és per portar-li la contrària a Lluita1714metring ha escrit:Nois, voleu dir que no hauriem de fer un altre fil per parlar d'això?

Salutacions
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 18:54
Entrada Autor: lithops » Dilluns 02/02/2009 18:37
Jo crec que sí, i no és per portar-li la contrària a Lluita1714metring ha escrit:Nois, voleu dir que no hauriem de fer un altre fil per parlar d'això?
Entrada Autor: lithops » Dilluns 02/02/2009 19:34
No, no en tinc, i tampoc he vist mai cap estadística en aquest sentit i ho considero normal ja que la resposta estaria molt carregada de subjectivitat, i no et negaré que quan jo parlo de comoditat és una opinió personal totalment subjectiva. No m'atreviré mai a dir un percentatge basant-me només en la meva experiència personal però tothom sap que aquest col.lectiu existeix, no es enganyem, persones que disposen d'una conexió amb tp que li permet efectuar desplaçaments amb un temps raonable i que agafen el cotxe. Ja sé que això de raonable també és subjectiu, però per entendre'ns, no és raonable que l'Eukibo trigui 1h 40 min entre Badalona Montigala i Castelldefels, com tampoc ho és el trajecte entre Igualada i Barcelona amb FGC, entre molts d'altres.Baró de MunChausson ha escrit:Lithops, quan dius "els que utilitzen el seu vehicle privat per pura comoditat sí que me la fan a mi, als carrers per on en moc, al tp de carretera, als habitants de les zones per on transiten..., la seva comoditat té repercusions que no es valoren" en qùe et bases? Tens o saps d'estadístiques que diguin quin percentatge d'usuaris del "vehicle privat" ho fan per pura comoditat i els que ho fan per pura necessitat?
Entrada Autor: automotorserie 436 » Dilluns 02/02/2009 20:04
Entrada Autor: Guigui » Dilluns 02/02/2009 21:29
Perfecte. Però que es facin primer les inversions en el transport que s'ha demostrat més eficient i respectuós amb el medi ambient. Només quan encara quedin zones mal abastides, només aleshores tindrà justificació invertir en el transport privat.automotorserie 436 ha escrit:Se hagan las inversiones que se crean necesarias en favor del uno y del otro.
Entrada Autor: Baró de MunChausson » Dijous 05/02/2009 17:40
Entrada Autor: automotorserie 436 » Dijous 05/02/2009 18:45
Entrada Autor: lithops » Dijous 05/02/2009 20:22
Una part de raó no, molta raó, i al meu parer no és demagògia, de fet veig que no estem gaire allunyats pel que fa a posicionament llevat d'alguns matissos. Em sap greu no poder contestar-te ara, però així que tingui una estona ho faré, m'agrada aquest debat.Baró de MunChausson ha escrit:I alerta, que ara deixo anar un parell d'aparentment demagògiques, però pensem una mica si no tenen una part de raó:
Torna a “Transport en general”