Salutacions, Sergi.

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 21:54
Entrada Autor: smtrainz » Dijous 19/02/2009 15:04
Entrada Autor: Mortadel·lo » Dijous 19/02/2009 15:28
Entrada Autor: smtrainz » Dijous 19/02/2009 15:47
Entrada Autor: smtrainz » Dijous 19/02/2009 18:54
Entrada Autor: Mortadel·lo » Divendres 20/02/2009 9:56
Entrada Autor: smtrainz » Divendres 20/02/2009 13:29
Entrada Autor: Guigui » Divendres 20/02/2009 13:59
Entrada Autor: smtrainz » Divendres 20/02/2009 14:04
Entrada Autor: oriolp13 » Divendres 20/02/2009 15:47
Apart que primer has de tenir una associació, perquè si és un particular per muntar-ho encara ho tens més difícil, i a La Caixa no els diguis res, que no et faràn ni cas, primer millor busca col.laboradors.smtrainz ha escrit:És veritat, que ja ni concedeixen préstecs...Doncs no sé que fer, ho sento però és que no es pas fàcil planejar això...
Doncs què puc fer vers aquest tema?
Entrada Autor: smtrainz » Divendres 20/02/2009 16:26
Entrada Autor: oriolp13 » Divendres 20/02/2009 17:48
Jo només et dic que tú, com a menor d'edat que ets, si vas a un banc o caixa a demanar una subvenció, apart que si no hi veuen un benefici per a ells no et donaràn res, com a menor no et fotràn ni cas, jo intentaria posar a la associació gent major d'edat, ja que sinó, tu si t'ho mires des d'un punt de vsita d'un adult que no està en el mon ferroviari ni res, una associació que, per molt que el president sigui el teu pare, si hi ha una part nombrosa que sou "nens/adolescents/joves", no us fotràn ni cas ( a excepció que apart de tenir contactes amb l'ajuntament, en tinguis a tot arreu).smtrainz ha escrit:Anem per punts, a veure:
1er: efectivament, sí, el de la foto sóc jo... fa cosa de més de 10 anys (ho tinc explicat a la signatura).
2on: ja he pensat en tot, estic tramitant la creació de l'entitat jurídica, com a associació, en el Registre de la Generalitat de Catalunya, m'he mirat les bases, tinc els estatuts i les actes de fundació, i sí, puc ser el "President" sempre i quan em representi a les accions legals algun dels meus tutors, com per exemple, el meu pare, o la mare, o sigui que no hi ha problema.
3er: Per l'associació no hi ha problema, està en curs, i tinc uns quants col·laboradors, aquí, per exemple tinc a canalcole (XMV), i si algú més vol, "a Gavà hi falta gent"
4rt: Pel local de l'associació tampoc, compto amb l'ajut d'un locutor que treballa per l'Ajuntament, i per tant té força contactes allà, i a més tenim un centre cultural molt gran on hi han espais grans amb despatxos i tot, i si vaig amb la certificació del registre a la generalitat i registro l'associació al registre local doncs tindré més punts.
5è: Un cop tingui el local (dit centre està a 50 metres de l'estació), l'establiré allà, i per això hi veig més clar que em donin les subvencions, l'ajuntament mateix (ronda dels 3000€ als 96000€, com ja he dit).
6è: Més tard, quan vagi avançant a mesura del curs i ja tingui establerta l'associació i el local, ja pensaré en construir el parc, el problema es el terreny i els diners.
7è: si l'edat continua sent un problema malgrat tot el que he explicat i ho tens aquí tot (http://www10.gencat.cat/sac/AppJava/tra ... ?codi=5498) Doncs si mon pare està d'acord el posaré a ell com a President, i així no hi haurà problema.
Per qualsevol cosa digues-m'ho, Oriol![]()
Si us plau, revisat els punts i per favor, digue'm en què estàs en desacord per poder-ho arreglar![]()
Entrada Autor: smtrainz » Divendres 20/02/2009 20:24
Entrada Autor: tren250 » Dijous 26/02/2009 13:58