Plànol de totes les ATM de Catalunya

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3718
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Plànol de totes les ATM de Catalunya

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 09/04/2009 11:16

L'ha fet un company del fòrum de Skyscrapercity i ha quedat maquíssim:

Imatge

El missatge original es aquest:

http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... st34893742



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 09/04/2009 11:41

Queda ben clar que, a la llarga, Catalunya no té més remei que convertir-se en una única ATM.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Dijous 09/04/2009 19:05

Segueixo sense entendre per què Renfe fa les seves pròpies zones a la seva manera i no respecta el que diu l'ATM, que al cap i a la fi coneix millor les necessitats i mobilitats de l'RMB que no pas la Renfe.

D'altra banda, un mapa molt maco i ben fet :ok


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 09/04/2009 23:30

cristian26 ha escrit:Segueixo sense entendre per què Renfe fa les seves pròpies zones a la seva manera i no respecta el que diu l'ATM, que al cap i a la fi coneix millor les necessitats i mobilitats de l'RMB que no pas la Renfe.
Perquè Renfe ja tenia un sistema de zones abans de la implantació de la integració tarifària. I, evidentment, Renfe no mira les necessitats dels usuaris, sinó les seves pròpies. Altrament, no s'explicaria per què l'aeroport es troba a la zona 4.

El que trobo que confon força el personal són les tarifes particulars de cada operari. Què costa implantar bitllets senzills integrats, com es practica a altres països?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 10/04/2009 0:03

Guigui ha escrit:Perquè Renfe ja tenia un sistema de zones abans de la implantació de la integració tarifària. I, evidentment, Renfe no mira les necessitats dels usuaris, sinó les seves pròpies. Altrament, no s'explicaria per què l'aeroport es troba a la zona 4.

El que trobo que confon força el personal són les tarifes particulars de cada operari. Què costa implantar bitllets senzills integrats, com es practica a altres països?
Exemple pràctic:

Qualsevol estació zona 2 RENFE-Barcelona

Bitllet senzill: 1,50 euros
Amb T-10, el viatge surt a 1,54 euros.
Amb Bonotren, a 1,02 euros.
El mensual monomodal de RENFE surt uns 20 euros més barat que la T-50/30...

Trajectes que no van a Barcelona, exemples:
Sabadell-Manresa (que el fa bastanta gent)
RENFE 4 zones
ATM 5 zones
Bitllet senzill 2,80 euros
Amb T-10, 3,10 euros
Bonotren+T-10 urbà Manresa 2,08+0,62=2,70 euros (0,40 menys que el ATM)

Per tant, la T-10 només compensa si a Sabadell neccesites la TUS, o vas cap a l'autònoma, si no...

Terrassa-Manresa (també el fa un munt de gent)
RENFE 3 zones
ATM 4 zones
Bitllet senzill 2,20 euros
Amb T-10, 2,70 euros
Bonotren+T-10 urbà de Manresa 1,61+0,62=2,23 euros (uns 47 cèntims menys, ídem que a Sabadell: el títol ATM no compensa si no agafes a Terrassa TMESA)

Les comparacions de Manresa les he tingut en compte amb l'autobús urbà, en el cas dels abonaments, per la llunyania de l'estació respecte a gran part de la ciutat

Per tant, jo no sé si realment les zones ATM realment ens beneficien als que vivim fora de l'Àrea Metropolitana, la meva experiència en tenir que pagar sistemàticament 2 zones per a trajectes ridículs per distància em diu que no. Això per no dir quan veig que els que van amb bitllet senzill a la línia N65 per fer Castellar-Sabadell, 7 km, han de pagar el bitllet senzill de 2 zones i no 1. 2,05 euros de l'ala...
UT596001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 10/04/2009 0:16, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 10/04/2009 0:16

Si no et deixessis ofuscar per les teves fòbies antibarcelonines, veuries que en cap moment faig una lloança del sistema implantat per l'ATM. Per tant, i per a no fer-me repetir allò que ja he dit, et pregaria que rellegissis amb deteniment el meu missatge anterior.

Gràcies ;)


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Divendres 17/04/2009 0:59

Guigui ha escrit:Queda ben clar que, a la llarga, Catalunya no té més remei que convertir-se en una única ATM.
ATC, autoritat del transport català, llegará el día en el que los reinos de taifas desaparezcan


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4271
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 17/04/2009 1:19

automotorserie 436 ha escrit:
Guigui ha escrit:Queda ben clar que, a la llarga, Catalunya no té més remei que convertir-se en una única ATM.
ATC, autoritat del transport català, llegará el día en el que los reinos de taifas desaparezcan
Bé, caldria separar entre autoritats i sistema tarifari integrat. Crec que les diferents ATM seguiran existint per gestionar els transports de cada zona, però les intencions de la Generalitat és d'integrar tot el transport a Catalunya possiblement amb un autoritat tarifària única.



Respon

Torna a “Transport en general”