
El missatge original es aquest:
http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... st34893742
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 18:52
Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 09/04/2009 11:16
Entrada Autor: cristian26 » Dijous 09/04/2009 19:05
Entrada Autor: Guigui » Dijous 09/04/2009 23:30
Perquè Renfe ja tenia un sistema de zones abans de la implantació de la integració tarifària. I, evidentment, Renfe no mira les necessitats dels usuaris, sinó les seves pròpies. Altrament, no s'explicaria per què l'aeroport es troba a la zona 4.cristian26 ha escrit:Segueixo sense entendre per què Renfe fa les seves pròpies zones a la seva manera i no respecta el que diu l'ATM, que al cap i a la fi coneix millor les necessitats i mobilitats de l'RMB que no pas la Renfe.
Entrada Autor: UT596001 » Divendres 10/04/2009 0:03
Exemple pràctic:Guigui ha escrit:Perquè Renfe ja tenia un sistema de zones abans de la implantació de la integració tarifària. I, evidentment, Renfe no mira les necessitats dels usuaris, sinó les seves pròpies. Altrament, no s'explicaria per què l'aeroport es troba a la zona 4.
El que trobo que confon força el personal són les tarifes particulars de cada operari. Què costa implantar bitllets senzills integrats, com es practica a altres països?
Entrada Autor: Guigui » Divendres 10/04/2009 0:16
Entrada Autor: automotorserie 436 » Divendres 17/04/2009 0:59
ATC, autoritat del transport català, llegará el día en el que los reinos de taifas desaparezcanGuigui ha escrit:Queda ben clar que, a la llarga, Catalunya no té més remei que convertir-se en una única ATM.
Entrada Autor: victorcasta » Divendres 17/04/2009 1:19
Bé, caldria separar entre autoritats i sistema tarifari integrat. Crec que les diferents ATM seguiran existint per gestionar els transports de cada zona, però les intencions de la Generalitat és d'integrar tot el transport a Catalunya possiblement amb un autoritat tarifària única.automotorserie 436 ha escrit:ATC, autoritat del transport català, llegará el día en el que los reinos de taifas desaparezcanGuigui ha escrit:Queda ben clar que, a la llarga, Catalunya no té més remei que convertir-se en una única ATM.
Torna a “Transport en general”