Prova per a frikis metreros
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Re: Prova per a frikis metreros
De l'exposició que es va fer a l'Estació de França pel 150è aniversari del ferrocarril a Espanya, l'any 1998, on vaig tenir oportunitat de veure, a més de la ja clàssica Mataró, una Alsthom, el Talgo BT -que aleshores era una novetat-, un cotxe de la sèrie 100 del Metro...
victorcasta ha escrit:De l'exposició que es va fer a l'Estació de França pel 150è aniversari del ferrocarril a Espanya, l'any 1998, on vaig tenir oportunitat de veure, a més de la ja clàssica Mataró, una Alsthom, el Talgo BT -que aleshores era una novetat-, un cotxe de la sèrie 100 del Metro...

PREMI!! Sembla mentida que aquesta fotografia que avui en dia sembla tan actual amb tot això de l'arribada de l'AVE tingui ja més de 10 anys
A veure si endevineu de quina estació és la foto (he esborrat el nom, je, je, je!!) :
- Fitxers adjunts
-
- per endevinar.jpg (95.8 KiB) Visualitzat 5774 cops
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
L'estació de Gràcia d'FGC abans de la remodelació?
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
per eliminació només pot ser Universitat
ES PELIGROSO ASOMARSE
Crack!!!!!!!!!!!!!!!
Efectivament, és l'antiga estació d'Universitat, abans de ser arrassada per les [...] (
) vies de la Renfe cap a Sants.
Vinga, ara un altre!
Efectivament, és l'antiga estació d'Universitat, abans de ser arrassada per les [...] (

Vinga, ara un altre!
- Fitxers adjunts
-
- perendevinar2.jpg (80.9 KiB) Visualitzat 5739 cops
Santa Eulàlia, abans del semisoterrament?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
No pot ser una altra que Santa Eulàlia vella (Bordeta Cocheras).
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Snif, snif, molt bé tots dos!!!!!!!!!!!!!!!

Si endevineu aquesta, sereu els mega-frikis!!!!!!!!!!!!!!!

Si endevineu aquesta, sereu els mega-frikis!!!!!!!!!!!!!!!
- Fitxers adjunts
-
- mural misterios.jpg (94.86 KiB) Visualitzat 5726 cops
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1768
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Uf Metring, aquesta és complicada......... , salut!
Un dels antics passadissos d'accès o d'enllaç de pl. Catalunya?
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
Per dir algo friki de veritat, tot i que no crec que sigui: El desaparegut passadís d'enllaç de Barceloneta a Término? 

ES PELIGROSO ASOMARSE
- BB9200
- N8
- Entrades: 748
- Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contacta:
M'arrisco... i aposto per Jaume I o Universitat?
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Mmm, de moment, cap de vosaltres l'ha encertat.
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
Les rajoles de la esquerra em sonen molt, moltíssim. M'ho he rumiat i situo això a Plaça Espanya o Poble Sec, si més no, unes rajoles molt semblants al passadís entre la L1 i la L3, que abans tenia uns dibuixos de ciutat ben macos a les parets amb rajoles semblants a aquestes (no iguals) i ara tenen publicitat.
Però dubto molt que siguin aquestes estacions
Però dubto molt que siguin aquestes estacions
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Tampoc no és cap d'aquestes dues.