i també hi havia un col.legi, que encara existeix tot i que ja no pertany al metro.metring ha escrit:Bravo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!andres-1 ha escrit:Antiguo economato del metro cerca de las cochera?, según creo recordar tambien tenien un teatro.![]()
![]()
![]()
![]()
Exacto, también tenían teatro. Y de todo aquello, nada de nada, ni teatro ni actividades así
Prova per a frikis metreros
Re: Prova per a frikis metreros
I aquesta foto, tampoc no sé d'on és 

- Fitxers adjunts
-
- Fot0045-1.jpg (38.7 KiB) Visualitzat 4926 cops
Si no vaig equivocat, ja va sortir fa poc en un altre fil, i era l'antiga Universitat del Transversal abans de fer-se el túnel de Renfe entre Pl. Catalunya i Sants.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Coi, és cert, la paret surt en una altre foto!!
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
a més, si us hi fixeu el paviment del terra és diferent de les rajoles tipus "xocolata" del transversal; jo crec més aviat que deu ser Jaume I
ES PELIGROSO ASOMARSE
Mortadel·lo ha escrit:transversal amb catenària?
Ostres, doncs no m'hi havia fixat...
Doncs la memòria m'ha traït i anava equivocat. 

els anuncis t'han confós. Al mirar-la per primer cop, a mí també m'ha recordat Universitat.Guigui ha escrit:Doncs la memòria m'ha traït i anava equivocat.
Cert, l'estil d'anuncis fa semblar que sigui Universitat, encara que era un estil habitual tant a Transversal com a GM (avui en dia, no durarien ni 5 segons).
Sí, veient el de la botiga de Floridablanca, he pensat en Universitat.El LLOP ha escrit:els anuncis t'han confós. Al mirar-la per primer cop, a mí també m'ha recordat Universitat.
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1768
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Si, si, aquesta és Jaume I, però i aquesta foto, on t'és?.
Salut
Salut
- Fitxers adjunts
-
- f0334.jpg (35.42 KiB) Visualitzat 5138 cops
- 122-042-132
- N9
Cal aclarir, que no és per a frikis metreros, si no per a frikis tramviaires. Salut
- 122-042-132
- N9
També, a qui li agradin els coxtes...., a casa meva, quan Jo era petit en vam tenir un de 4/4.
Tanmateix, cal també mirar els trams. Salut
Tanmateix, cal també mirar els trams. Salut
- BB9200
- N8
- Entrades: 748
- Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contacta:
És durant la cursa del Tour de França el 1957, a la 15a etapa entre Perpinyà i Barcelona. Pot ser que sigui per la zona de Montjuïc?
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
- 122-042-132
- N9
Aquest any (2009) el Tour passa també per Barcelona; sí senyor, és el tour del 57, però a on?, no és per la zona de Montjuïc. Mireu bé, quins tramvies hi ha. Salut
- foronda 141
- N8
- Entrades: 864
- Ubicació: Poblenou
Diría que es final de las línias 70-71-42 al carrer Trafalgar.
- BB9200
- N8
- Entrades: 748
- Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contacta:
Ara que ho comentes... Trafalgar-Urquinaona?
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí