

Com veieu, portava els seients sense els reposacaps.
Salutacions.

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 20:24
Entrada Autor: Archie-250 » Dijous 28/05/2009 15:08
Entrada Autor: BB9200 » Dijous 28/05/2009 19:22
Entrada Autor: BB9200 » Divendres 29/05/2009 17:12
Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 29/05/2009 17:31
És que la 132 ha d'anar al museu...BB9200 ha escrit:Ja es veu que serveixen per peces. I quan no hi hagi més peces que donar, a la pinça, i a portar alguna de SVC. Ara, a pesar del malísim estat que presenta la taronjeta 440-132, no li ha tocat absolutament res...
Entrada Autor: BB9200 » Divendres 29/05/2009 17:35
Entrada Autor: BB9200 » Divendres 29/05/2009 17:53
Entrada Autor: Archie-250 » Divendres 29/05/2009 19:31
Entrada Autor: BB9200 » Divendres 29/05/2009 19:33
Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 29/05/2009 20:22
Entrada Autor: FerrocarrilsCAT » Divendres 29/05/2009 20:41
Entrada Autor: Archie-250 » Divendres 29/05/2009 22:31
I per què l'ARMF precisament?? A cas no hi ha altre gent que ho pugui fer? A més, l'ARMF va dir que no volíen una 440, aqui queda.FerrocarrilsCAT ha escrit:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Perquè s' havia de desguassar una rel·líquia!![]()
Ja ens agradaria que la 132 la restauressin els de l'ARMF i que els posessin els colors blau i groc.
Entrada Autor: Jordi Freixas » Dissabte 30/05/2009 17:46
Doncs es torna a reconstruir la unitat original. No crec que sigui tant estrany, no?BB9200 ha escrit:Però sí que, al igual que la caixa de la 333 no és la original, l'interior de les 440, els seus vidres, la forma del frontal... Ha canviat molta cosa, la veritat.
Entrada Autor: Jordi Freixas » Dissabte 30/05/2009 17:48
L'ARMF són éls del Tren dels Llacs, o els de Mora la Nova?Archie-250 ha escrit:I per què l'ARMF precisament?? A cas no hi ha altre gent que ho pugui fer? A més, l'ARMF va dir que no volíen una 440, aqui queda.FerrocarrilsCAT ha escrit:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Perquè s' havia de desguassar una rel·líquia!![]()
Ja ens agradaria que la 132 la restauressin els de l'ARMF i que els posessin els colors blau i groc.
Torna a “Material rodant ferroviari”