Configuració d'intercanviadors a Barcelona
Re: Configuració d'intercanviadors a Barcelona
Doncs si, tens tota la raó del món, no es pot continuar tenint les andanes en aquest estat tant precari, i més quan les obres tampoc crec que siguin taaant complicades. Més ho serien si l'estació fos soterrada, i bé que a la L3 els anys 60, els hi van allargar les andanes per a que hi capigués un 5è cotxe.
Home, tant com a calvari... és tan senzill com baixar a Sarrià i allà agafar o bé el 22 o el 75.Guigui ha escrit:Per exemple, ja has imaginat el calvari que és venir de la B-V i anar al Campus Nord?
I lo mateix per a un Sant Vicenç dels Horts-El Papiol: bus Soler i Sauret fins a Molins de Rei i des d'allà el Castellbisbal-Barcelona d'autos Castellbisbal, o bé RENFE+Autobús urbà de El Papiol.
Bé, reconec que el terme "calvari" és potser exagerat, però no em negaràs que la L9 escurçarà el trajecte en uns bons 15 minuts.UT596001 ha escrit:Home, tant com a calvari... és tan senzill com baixar a Sarrià i allà agafar o bé el 22 o el 75.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Exacte. No ha de ser tant complicat i deixarien enrere una xapussa històrica.metring ha escrit:Doncs si, tens tota la raó del món, no es pot continuar tenint les andanes en aquest estat tant precari, i més quan les obres tampoc crec que siguin taaant complicades. Més ho serien si l'estació fos soterrada, i bé que a la L3 els anys 60, els hi van allargar les andanes per a que hi capigués un 5è cotxe.
Ara que... tornant una mica al tema de refer l'estació de Pl Catalunya, potser seria hora de plantejar-se el reconvertir-la amb totes les seves vies en passants.