Configuració d'intercanviadors a Barcelona

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Configuració d'intercanviadors a Barcelona

Entrada Autor: metring » Diumenge 31/05/2009 20:10

Doncs si, tens tota la raó del món, no es pot continuar tenint les andanes en aquest estat tant precari, i més quan les obres tampoc crec que siguin taaant complicades. Més ho serien si l'estació fos soterrada, i bé que a la L3 els anys 60, els hi van allargar les andanes per a que hi capigués un 5è cotxe.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 01/06/2009 1:16

Guigui ha escrit:Per exemple, ja has imaginat el calvari que és venir de la B-V i anar al Campus Nord?
Home, tant com a calvari... és tan senzill com baixar a Sarrià i allà agafar o bé el 22 o el 75.

I lo mateix per a un Sant Vicenç dels Horts-El Papiol: bus Soler i Sauret fins a Molins de Rei i des d'allà el Castellbisbal-Barcelona d'autos Castellbisbal, o bé RENFE+Autobús urbà de El Papiol.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 01/06/2009 1:24

UT596001 ha escrit:Home, tant com a calvari... és tan senzill com baixar a Sarrià i allà agafar o bé el 22 o el 75.
Bé, reconec que el terme "calvari" és potser exagerat, però no em negaràs que la L9 escurçarà el trajecte en uns bons 15 minuts.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 08/06/2009 0:02

metring ha escrit:Doncs si, tens tota la raó del món, no es pot continuar tenint les andanes en aquest estat tant precari, i més quan les obres tampoc crec que siguin taaant complicades. Més ho serien si l'estació fos soterrada, i bé que a la L3 els anys 60, els hi van allargar les andanes per a que hi capigués un 5è cotxe.
Exacte. No ha de ser tant complicat i deixarien enrere una xapussa històrica.

Ara que... tornant una mica al tema de refer l'estació de Pl Catalunya, potser seria hora de plantejar-se el reconvertir-la amb totes les seves vies en passants.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”